Altex si Leo Burnett lanseaza Teletech

BUCURESTI - 16 septembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Lansarea televizoarelor Teletech, marca exclusiva de televizoare a retelei Altex pe teritoriul Romaniei, e un prilej de bucurie pentru orice roman. Pentru ca Teletech se doreste o marca populara, accesibila, care se adreseaza tuturor romanilor care vor un televizor fiabil, cu un look modern, la un pret foarte atractiv.

Pentru promovarea acestei marci, agentia de publicitate Leo Burnett, care a dezvoltat campania de promovare, a gasit un avantaj pe care l-a exploatat savuros, pentru a spune simplu ca Teletech este cea mai accesibila marca de televizor. Tuturor ni s-a intamplat ca cineva sa ne taie tot cheful de a mai vedea un film, pentru ca ni l-a povestit prost. Acum, insa, e mult mai simplu sa iti iei si tu televizor, odata cu aparitia accesibilului Teletech. Asa a rezultat un spot de imagine amuzant, cu doua variante (de 40” si un cut de 30”), care este difuzat pe 5 statii TV: Pro TV, Antena 1, TV Romania 1, B1TV si MTV, timp de o luna.
Ceea ce s-a intamplat in spatele scenei merita povestit.
Daca de obicei casa de productie isi bate capul cu selectia actorilor, de aceasta data lucrurile s-au petrecut atipic. Pentru ca l-a interpretat chiar cel caruia i-a venit ideea, adica directorul de creatie Leo Burnett, Bogdan Naumovici.
“E deformatie profesionala sa interpretezi povestea unui spot in fata Clientului, ca sa il faci mai veridic, sa si-l poata imagina mai bine, iar daca o faci cu convingere, ti se poate intampla cum mi s-a intamplat mie: sa spuna foarte serios ”, povesteste Bogdan.
La filmari au fost multe intamplari amuzante. Pentru ca s-a filmat intr-o piata la o ora la care lumea e la cumparaturi, au fost intrebari de genul “De ce n-aveti, domnule, pretul afisat la peste?” sau comentarii de genul “Las’ ca stim noi, cum vine cineva sa filmeze, faceti piata curata, sa arate bine”. Din fericire, filmarile au durat doar doua ore, dupa care piata Minis a revenit la viata de fiecare zi.
De productie s-a ocupat Laura Georgescu, Directoare Audio-Video la Leo Burnett impreuna cu sprijinul celor de la Hi-Fi Production, iar regizor a fost tot Bogdan Naumovici.
Din partea Leo Burnett a mai lucrat la realizarea campaniei Andreea Nemens-Brand Communication Supervisor, iar din partea Altex, Corina Salanti – Marketing Director.
Teletech este comercializat prin reteaua de magazine Altex si Media Galaxy, iar pentru alti retaileri prin firma de distributie Italromtex.

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Claudia Bajanaru
claudia.bajanaru@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/altex-si-leo-burnett-lanseaza-teletech