Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru Muzeul Antipa

BUCURESTI - 4 mai 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania “Nu se uita usor” initiata anul trecut de Muzeul Antipa impreuna cu Leo Burnett, continua anul acesta cu doua spoturi TV “Grafitti”,“ Terasa”, doua spoturi radio “Melcul”, “Elefantul” si doua vizualuri print “Cainele”, “Papusile” si se deruleaza in intervalul martie - mai 2004.

Menita sa schimbe imaginea muzeului, dintr-o institutie invechita, prafuita, strict educationala, intr-un mod placut de a-ti petrece timpul liber, campania se deruleaza in mediile cele mai adecvate promovarii unei asemenea institutii si potrivite publicului pe care incearca sa-l atraga.

Astfel, lucrarile print “Papusile” si “Cainele” pot fi vizualizate in National Geographic Kids Junior , revista Descopera si B-24-FUN. Spoturile TV pot fi urmarite pe National Geographic Channel, iar cele radio sunt difuzate la Radio 21, Radio Star si Radio Total.

Prin aceasta repozitionare noua imagine, Muzeul işi propune atragerea elevilor si studentilor, care pot “privi” vizita la Muzeul Antipa ca pe o alternativa plăcută de a-şi petrece timpul liber.
Promisiunea “o vizita de neuitat” pe care Muzeul Antipa o face publicului, este sustinuta anual de o serie de expozitii diverse şi programe pentru vizitatori care aduc, fiecare, o nota de originalitate, noutate si modernism.

Laura Georgescu-Baron, Director A/V
“Chiar si atunci cand nu exista un buget mare, este greu sa rezisti tentatiei de a te implica in realizarea unei campanii bine concepute. Asa s-a intamplat in cazul campaniei pentru “Antipa”. Ideal este ca orice idée sa fie sustinuta de o realizare impecabila din punct de vedere tehnic.Asa ca ne-am hotarat sa gasim solutii pentru a filma cele doua spoturi "Grafitti" si "Terasa". In ambele spoturi actiunea trebuia sa se desfasoare noaptea. Evident ca primul gand a fost acela de a filma pe pelicula. Oricat de "zgarciti" am fost cu fiecare capitol din buget, nu am reusit sa gasim solutia financiara pentru a filma pe pelicula. Am decis sa filmam pe DV-CAM cu o camera DSR 500. Ambele spoturi au fost filmate intr-un interval de sase ore in doua locatii.
Oricum, am trait bucuria de a lucra pentru un client care da posibilitatea echipei de creatie "sa dezvolte idei curajoase".


Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei:
Bogdan Naumovici – Creative Director; Ghica Popa/Petru Cuciuc – Art Director; Irina Subulica/Mihai Gongu – Copywriter; Razvan Matasel – Strategic Planning Director; Roxana Dumitru - Brand Communication Director; Diana Oanţă - Brand Communication Executive; A/V Director – Laura Georgescu - Baron

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Claudia Serban
PR Officer

claudia.serban@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/leo-burnett-semneaza-campania-de-imagine-pentru-muzeul-antipa