Noul spot Tide, 100% mai creativ, poarta semnatura Leo Burnett Romania

BUCURESTI - 13 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Procter&Gamble Romania comunica noua promotie Tide “Acum cu 10% mai mult” printr-o campanie tactica realizata de agentia de publicitate Leo Burnett.

Promotia se concretizeaza intr-o executie TV intitulata semnificativ “Atlaşii” difuzata pe principalele posturi de televiziune: Pro Tv, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, TVR 2 si Realitatea TV.
Despre conceptul creativ al noului spot Tide povesteste Claudiu Dobriţă, Copywriter in cadrul Leo Burnett:
“Acum cu 10% mai mult, gratuit. Asa suna brieful, in esenta. Pentru un spot la detergenti e destul, s-ar parea. Dar pentru ca unii dintre noi se incapataneaza sa creada ca poti si merita sa faci advertising de calitate indiferent de categoria in care se afla produsul, si pentru ca am avut alaturi un client care a crezut si crede ca abordarile creative sunt si cele care vand, am ales sa evitam cararile batatorite si sa venim cu o ilustrare neobisnuita, surprinzatoare a unui beneficiu cat se poate de simplu. In esenta, 10% mai mult a devenit in mintea noastra cantitatea care face diferenta, asa cum, de fapt, trebuie sa se intample si in mintea consumatorilor: speli mai mult. Plecand de la acest beneficiu concret, am ales sa-i dam o ilustrare cat mai creativa, exagerandu-l pana la nivelul metaforei.
Astfel, cantitatea de rufe pe care ajungi sa le speli in plus – “overload” am aflat ca-i zice pe limba clientului – impovareaza umerii unei biete statui ornamentale, unul din “atlasii” care sustin terasa unei gospodine. Trezit brusc din somnul lui de piatra, atlasul prinde viata, opintindu-se sub greutatea neobisnuita. Urmeaza douazeci de secunde de chin in care incearca zadarnic sa se opuna apasarii. Crapaturile ii brazdeaza fata care se schimonoseste intr-un rictus, iar o bucata din cot se desprinde si cade. Deasupra, gospodina tocmai a intins ultimul cearsaf dintr-o mare de rufe. E absolut spectaculos.
Una peste alta, suntem incantati ca am reusit sa ducem la bun sfarsit un proiect in care agentia si clientul au muncit cot la cot, pe un brief pe cat de single-minded, pe atat de generos. Un proiect a carui filmare a durat o zi si a carui post-productie, in cea mai mare parte grafica 3D, s-a intins pe mai bine de 4 luni. Multumim inca o data omului care a dat viata tridimensionala atlasului, graficianul Bogdan Lazar, Providentei pentru lumina naturala absolut senzationala din ziua filmarii, agentiei si clientului pentru sprijin si dedicare si tuturor celorlalti implicati.”
Spotul a fost regizat de Bogdan Naumovici si realizat de Casa de Productie Multimedia Est.
La realizarea acestui proiect au contribuit din partea Procter&Gamble Romania: Sotirios Marinidis - Marketing Director; Roxana Stan - Senior Brand Manager; Ivan Nikolov - Assistant Brand Manager

Din partea Leo Burnett echipa a fost formata din: Bogdan Naumovici - Creative Director;
Ema Prisca - Senior Copywriter; Claudiu Dobriţă – Copywriter; Radu Placintescu – Group Creative Director; Lorand Balint - Group Brand Communication Director;Andreea Boacă - Brand Communication Director; Mihaela Bârsan - Brand Communication Manager; Ştefan Runcanu - Brand Communication Executive; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes

Claudia Bajanaru
PR Officer
Leo Burnett Romania
claudia.bajanaru@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/noul-spot-tide-100-mai-creativ-poarta-semnatura-leo-burnett-romania