Kaloderma a sosit si in Romania !

Timisoara - 4 august 2006

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Un nou brand in slujba frumusetii!


Kaloderma este unul brandurile lider in Europa in domeniul produselor cosmetice si de ingrijire personala. Produsele Kaloderma sunt prezente in toata lumea si sunt produse doar intr-o singura fabrica din Germania, pastrandu-se astfel secretul retetelor si unicitatea produselor . Kaloderma este un nume cu un standard al calităţii foarte inalt. Produsele “au in spate” sute de teste care atesta calitatile produselor si ani indelungati de cercetari pentru a se ajunge la performantele dorite.
Inca din 1854, Kaloderma s-a remarcat pe piata concurentiala prin produse de calitate superioara, adresate categoriilor de consumatoare cu venituri medii si peste medie.
Iata profilul consumatoarei Kaloderma:

-persoana cu varsta intre 25-45 ani,
- venituri medii si peste medie
-studii superioare,
-femeie activa, informata
-preocupata de propria ei imagine

Succesul pe piata a acestor produse se datoreaza intelegerii nevoilor cat mai diversificate a femei moderne de a-si pastra frumusetea si pielea tanara pana la o varsta cat mai inaintata.
Strategia de distributie este impartita pe cele doua canale traditionale :

•Traditional (mini-marketuri si super-markeruri locale – doar “TIP A”)
•Modern (lanturi de super-marketuri si hiper-marketuri internationale)

Din strategia de dezvoltare fac parte patru segmente care se completeaza reciproc:
- adaugare de valoare brandului prin actiuni de promovare
- satisfacerea continua a cerintelor consumatoarelor
- introducerea pe piata a noi produse care sa corespunda dinamicii si capriciilor pietei
- imbunatatirea continua a calitatii produselor

In Romania, Serbia si Bulgaria brandul este prezent din anul 2006 prin importatorul exclusiv: Life Care Corp, o companie puternica in industria cosmetica.

Life Care a inceput o intensa campanie de mediatizare a brandului (pe litoral - Mamaia), loc in care va identifica si nevole specifice consumatoarei din Romania, pentru a canaliza mai usor mesajul urmatoarelor campanii publicitare.

In acelasi timp Life Care se declara foarte deschisa in a colabora cu agetii creative din Romania pentru campaniile Kaloderma ce urmeaza.

Despre Life Care

Ca o concluzie, femeile pretentioase din Romania au incepand de acum o noua alternativa de ingrijire si curatenie personala: Kaloderma. Puternica, rafinata discreta. Inca din 1854.


Life care Corp., Marilena Bratan-marketing manager; Timisoara, strada 1 decembrie, nr 118, 0256/274039
marilena.bratan@life-care.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/life-care/kaloderma-a-sosit-si-in-romania