Comunicate Link Magazine

Link Magazine

Compania Link Magazine a emis 151 comunicate de presa

  • Viitorul Marketing-ului Online se discută la GPeC SUMMIT 27-28 Mai. Ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț!

    Jono Alderson Yoast Speaker la GPeC SUMMIT 27-28 Mai 2019, Bucuresti

    BUCURESTI - 8 aprilie 2019

    „Digital Marketing-ul – așa cum îl știm astăzi – a murit!” este de părere Jono Alderson (Yoast), unul dintre cei 8 speakeri internaționali legendari care vor urca pe scena GPeC SUMMIT în zilele de 27-28 Mai.

    „Tot ce știm astăzi despre Marketing și Publicitate se bazează pe regulile de ieri, în timp ce noile tehnologii, schimbările radicale în comportamentul consumatorilor și dezvoltarea accelerată a asistenților personali inteligenți (AI), fac ca aceste reguli să devină inutile și numai bune de aruncat pe fereastră”, explică Jono Alderson.    comunicatul de presa

  • GPeC 2019 la start: magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București

    Andrei Radu - CEO & Founder GPeC

    BUCURESTI - 21 martie 2019

    Cu o tradiție de 14 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din România și CEE. Astăzi a luat startul ediția 2019 cu primele informații și lansarea înscrierilor la două din evenimentele majore din portofoliul GPeC: Competiția Magazinelor Online și GPeC SUMMIT – evenimentul de referință din domeniu care va avea loc pe 27-28 Mai la Teatrul Național București, Sala Mare.    comunicatul de presa

  • Raport GPeC: Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017

    Andrei Radu CEO & Founder GPeC

    BUCURESTI - 21 ianuarie 2019

    Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

    Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în creștere semnificativă față de 7,67 milioane de euro – media zilnică înregistrată în 2017”.    comunicatul de presa

  • Cele mai importante premii în comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a

    GPeC - Gala Premiilor eCommerce, editia a XIII-a, 12-13 noiembrie 2018

    BUCURESTI - 14 noiembrie 2018

    Performanța în e-commerce-ul românesc a fost recompensată pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online înscrise anul acesta în Competiția GPeC s-au luptat timp de șase luni pentru cele mai prestigioase premii de excelență în comerțul electronic, trofeele GPeC. De asemenea, au fost răsplătite performanțele și contribuția adusă pieței de e-commerce de către principalele companii din domeniu.     comunicatul de presa

  • Peste 25 de Speakeri Excepționali urcă pe scena GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie 2018

    Speakeri GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018 - Evenimentul Anului in E-Commerce

    BUCURESTI - 30 octombrie 2018

    GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura la București, în zilele de 12 și 13 noiembrie 2018. Peste 25 de speakeri vor urca anul acesta pe scena GPeC SUMMIT.     comunicatul de presa

  • Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături

    Andrei Radu Founder & CEO GPeC

    BUCURESTI - 23 octombrie 2018

    Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Cele mai ridicate bugete sunt destinate categoriilor IT&C și Travel. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în mod uzual în perioada anterioară Black Friday (septembrie – noiembrie 2018).    comunicatul de presa