Incep inscrierile pentru Gala Premiilor in eCommerce!

BUCURESTI - 24 mai 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Aflata la a II-a editie, Gala Premiilor in eCommerce este singura manifestare din Romania care rasplateste performantele si eforturile celor implicati in activitatea de comert electronic – pornind de la banci si continuand cu procesatorii de plati, magazinele online, furnizorii de servicii si solutii e-commerce si presa de specialitate.

Editia din acest an se va desfasura la finele lunii septembrie, organizatorii urmand sa analizeze si sa puncteze activitatea companiilor/institutiilor financiare pe parcursul ultimului an si jumatate de comert electronic romanesc.

Incep inscrierile pentru Gala Premiilor in eCommerce!

Ca si la prima editie desfasurata pe 8 iunie 2006, premiile sunt clasificate in trei categorii:
1. Premii bazate pe statisticile oferite de RomCard
2. Premii bazate pe votul juriului
3. Premiile proprietare Link2eCommerce

Tinand cont de feedbackul participantilor la prima editie a Galei Premiilor in eCommerce, organizatorii aduc modificari si noutati pentru editia din acest an in ceea ce priveste magazinele virtuale:

1. Perioada de inscriere in concurs pentru magazinele online a crescut considerabil - de la 4 zile (in 2006) la 60 de zile (anul acesta);

2. Conditia eliminatorie de a accepta plata online cu cardul a disparut. Sunt acceptate in concurs si magazinele online care nu ofera aceasta modalitate de plata;

3. Daca la prima editie, in jurizarea pentru cel mai bun magazin virtual s-a tinut cont in proportie de 80% de site-ul magazinului (design, functionalitate, continut, originalitate si vizibilitate) si doar 20% a insemnat profesionalism/customer experience – Gala Premiilor in eCommerce 2007 devine mai dura pentru magazinele inscrise in concurs. Astfel, ponderea in nota finala a site-ului comerciantului va fi de doar 50%, restul reprezentand modalitatea de a face business, experientele utilizatorilor, gradul de satisfactie al acestora. Pentru masurarea eficientei business-ului, organizatorii si juriul vor testa reactia magazinelor atunci cand se plaseaza o comanda, timpii de raspuns, termenii de livrare, amabilitatea si profesionalismul reprezentantilor magazinului, promptitudinea. Astfel, comerciantii inscrisi in concurs vor fi timp de aproape 2 luni sub lupa organizatorilor, plasandu-se comenzi sub diferite nume, pe diferite produse pentru a testa eficienta magazinului in fata consumatorilor;

4. Perioada de jurizare a crescut de la 7 zile (in 2006) la 45 de zile (in 2007) pentru a masura evolutia magazinului intr-o perioada mai lunga de timp;

5. Participarea in concurs a comerciantilor presupune achitarea unei taxe de inscriere in valoare de 150 RON + TVA (spre deosebire de anul 2006 cand inscrierea a fost gratuita). Motivul aplicarii acestei taxe consta in cheltuielile logistice ce revin organizatorilor pentru masurarea eficientei business-ului comerciantilor. In plus, fiecare magazin online analizat (indiferent daca este castigator sau perdant) va primi un raport justificativ al punctajului pe care l-a obtinut. Astfel, proprietarii de magazine virtuale vor cunoaste care le sunt punctele forte si care le sunt punctele slabe - pe care le pot imbunatati pentru a creste succesul afacerii lor;

6. Una din cele mai importante modificari aduse la editia din acest an consta in jurizarea comerciantilor pe 10 categorii diferite, in functie de natura business-ului lor. Rationamentul pentru clasificarea pe categorii provine din faptul ca, prin nisa pe care o exploateaza, tipul afacerii derulate de comercianti difera de la caz la caz – adresabilitatea magazinului este diferita, publicul tinta este diferit, veniturile clientilor sunt diferite, profilul cumparatorului de asemenea. In aceste conditii, organizatorii au elaborat 10 categorii de produse si servicii din care proprietarii de magazine trebuie sa aleaga o singura categorie care ii reprezinta din punct de vedere al produselor/serviciilor comercializate. Cele 10 categorii sunt:

- Produse IT, electronice si electrocasnice (computer, software, jocuri, echipamente audio-video, foto, HI-FI, electrocasnice, componente electronice)

- Cadouri (jucarii, cadouri, obiecte de arta, artizanat, bijuterii, flori, ceasuri)

- Carti si reviste (ziare, reviste, edituri, librarii, portaluri de informatie si revista presei)

- Articole de vestimentatie (imbracaminte, incaltaminte, accesorii)

- Sanatate si Frumusete (cosmetice, farmacii, parfumuri, accesorii, fitness)

- Acasa (mobilier, mensaj si uz casnic, alimentare, home appliances, decoratiuni interioare)

- Telecomunicatii (telefoane si accesorii, abonamente online, servicii de voce si date, software pentru telecomunicatii, tonuri de apel, logouri, servicii sms over the internet)

- Timpul liber & Divertisment (bilete, jocuri online, muzica & film, matrimoniale, produse sau servicii specializate)

- Servicii (turism, consultanta, drept, HORECA etc.)

- Auto&Moto si Industrie (vanzari masini, accesorii, piese de schimb, inchirieri masini, materiale de constructii, consumabile, piese si subansamble, executie, companii specializate etc.).


Pentru fiecare categorie din cele 10 amintite, va fi desemnat un castigator urmand ca, dintre acestia, sa fie declarat magazinul online al anului - comerciantul care a obtinut cel mai mare punctaj.



*Pentru inscrierea in concurs, proprietarii de magazine vor trimite un e-mail catre office@link2ec.ro cu subiectul “Inscriere – Gala Premiilor in eCommerce” in care vor mentiona categoria de produse/servicii care reflecta natura afacerii lor, numele companiei care administreaza magazinul online, adresa postala completa, datele de identificare la Registrul Comertului, codul fiscal, codul IBAN si banca la care au deschis contul, numele si functia persoanei de contact. Aceste informatii vor fi folosite pentru emiterea facturilor proforme in baza carora se va face plata taxei de inscriere.

Termenul limita de inscriere este 24 iulie 2007.

Va uram bafta si fie ca cei mai buni sa castige!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/incep-inscrierile-pentru-gala-premiilor-in-ecommerce