Viitorul Advertising-ului- Publicitatea neconventionala!

BUCURESTI - 22 martie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Limitele publicitatii conventionale.

Mijloacele de marketing traditionale nu au fost niciodata concepute pentru a face publicitate. Printurile au fost inventate initial pentru a transmite invataturile din Biblie, radiourile ca mijloc de distributie a stirilor si muzicii, tv-ul, o modalitate de adauga poze frecventelor radio. Cu toate acestea au fost adoptatea ca mijloace de publicitate eficiente in masura in care nu se pune accent pe cresterea vanzarilor.
Sa nu intelegem acum neaparat ca toate mijloacele conventionale sunt depasite sau inutile. Publicitatea conventionala are rolul ei si trebuie sa faca parte din orice campanie acolo unde este nevoie de ea. Deseori, mijloacelor conventionale le lipsesc anumite “ingrediente”, intercativitatea, intriga, capacitatea de atrage si mentine atentia, esentiale pentru ca o campanie sa fie de succes.
Sa luam exemplu deschidera unui shopping center -Clientul vrea sa faca cunoscuta deschiderea centrului comercial in speranta unui flux mare de clienti.
O agentie in mod normar ar spune: Ok, comunicate in diferite reviste, cateva panouri fixe outdoor, spoturi radio si poate ceva pe Tv. Nimic anormal, numai ca o agentie inteligenta ar gandi “outside of the box” si ar cauta mijloace alternative, neconventionale,prin care sa informeze si transmita mesajul direct consumatorului vizat intr-un mod unic, placut, intercativ si care sa-i starneasca curiozitatea!

Despre Look Media Advertising

Servicii Publicitate
Valeriu Popa
valeriu.popa@lookromania.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/look-media-advertising/viitorul-advertising-ului-publicitatea-neconventionala