Cum sa scrii un advertorial de succes

BUCURESTI - 14 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Sfaturi pentru cumparatorii talentati

Vesi noile modele de Patuturi copii:http://lumeacopiilor.com.ro/58-patuturi-copii

Vesi noile modele de Patuturi copii:http://lumeacopiilor.com.ro/58-patuturi-copii

 "deschideti acum laptopurile si sa intrati pe www.lumeacopiilor.com.ro, unul dintre cele mai importante magazine online specializate pe produse pentru copii" 

Lumeacopiior.com.ro

Bine v-am gasit din nou, dragii mei cursanti. Astazi vom continua cursul nostru de PR si comunicare cu lectia despre advertoriale.

Pentru cei care nu stiu, cuvantul „advertorial” provine din limba engleza si a rezultat din combinarea a doua vocabule: „advertisement”, care inseamna reclama, si „editorial”, care inseamna „articol de prima pagina”. E clar deci pentru toata lumea ca un advertorial este un articol publicitar pentru care companiile platesc pentru a fi scris si a aparea in publicatiile de mare tiraj sau pe site-uri cu trafic intens.

Ceea ce va pot invata eu aici este tehnica includerii mesajului promotional in conceperea unui astfel de advertorial. Ceea ce nu va pot invata eu, si nimeni de pe lumea asta, este ce sa scrieti intr-un advertorial. Pentru ca asta tine de talentul artistic al fiecaruia dintre voi, despre care unii autori spun ca este innascut (deci daca nu-l ai, te chinui degeaba), iar altii sunt de parere ca poate fi dobandit in timp, prin slefuirea spiritului si contactul intens cu operele unor maestri in domeniu.

Pornesc insa de la premiza ca fiecare dintre voi, cei care urmati acest curs, nu duceti lipsa de talent artistic, pentru ca altfel nu v-ati fi inscris la cursul meu, si merg mai departe cu dezvaluirea detaliilor tehnice care se afla in spatele secretului conceperii unui advertorial.

Pentru aceasta avem nevoie in primul rand sa intram in pielea cumparatorului. El este unicul personaj caruia ne adresam si trebuie sa-i cunoastem in detaliu reactiile, gandurile si, ceea ce este cel mai important, comportamentul de consumator. Si care este cea mai simpla metoda de a face acest lucru? Simplu, cumparand!

Va invit de aceea sa va deschideti acum laptopurile si sa intrati pe www.lumeacopiilor.com.ro, unul dintre cele mai importante magazine online specializate pe produse pentru copii, vizitat zilnic de mii de clienti si apreciat pentru serviciile sale prompte. Vom simula cumpararea unui produs specific: este vorba despre un patut pentru copii. Nu l-am ales la intamplare, ci datorita faptului ca este disponibil in foarte multe modele, cu accesorii variate si transport gratuit, ceea ce face ca alegerea modelului potrivit pentru nevoile copilului tau ca parinte sa nu fie deloc usoara.

Doar dupa ce veti reusi sa va hotarati care este patutul pe care il doriti, abia atunci veti reusi sa scrieti un advertorial despre el, pentru ca il veti cunoaste in detaliu.

Gata, toata lumea s-a hotarat? Dar ce faceti, de ce v-ati scos cardurile din portofel? Suntem la un curs despre comunicare, trebuia doar sa simulam alegerea unui produs, dar vad ca dumneavoastra chiar il cumparati...

Administrate de compania Efalia SRL, magazinele:www.triciclete-de-copii.ro , www.masinute-copii.ro, si www.saniute-pentru-copii.ro, permit comanda online, direct din stoc pentru: pleduri si lenjerii, saniute,carucioare copii, patuturi copii si multe altele.Vezi modele si preturi patuturi copii! Copiii pot alege masinute electrice si motociclete electrice, masinute si triciclete, arme de jucarie pentru copii, biciclete copii, jocuri logice, leagane, balansoare, skateboarduri pentru copii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/lumea-copiilor/cum-sa-scrii-un-advertorial-de-succes