Incep inscrierile in competitia “Produsul Anului 2013”

BUCURESTI - 2 februarie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Retail

Din 1 februarie 2013 au inceput inscrierile in competitia “Produsul Anului”. Platforma incurajeaza si rasplateste inovatia produselor din FCMG si reprezinta un catalizator pentru inspiratie la nivelul intregii industrii de bunuri de larg consum.

Incep inscrierile in competitia “Produsul Anului 2013”
 Aceasta competitie ofera prilejul participantilor de a afla perceptia consumatorilor asupra produselor inovative si totodata pozitia acestora fata de competitie. 

Mihaela Paduraru - Project Manager Produsul Anului

Conceptul care anima ”Produsul Anului” a fost introdus in Franta in urma cu 26 de ani, este prezent in peste 35 de tari si se afla intr-o continua expansiune (incluzand SUA, India si Brazilia).

Eticheta rosie “Produsul Anului”, comunicata de produsele castigatoare,  atesta noutatea si inovativitatea asa cum sunt ele reflectate de opiniile miilor de consumatori.

Ea reprezinta totodata un diferentiator fata de competitie, prin plusul de relevanta pe care il ofera implicarea perspectivei consumatorilor - o certificare ce ajuta mai departe la construirea increderii in brand. Din cercetarile desfasurate in tarile din vestul Europei, a rezultat ca eticheta “Produsul Anului” contribuie la cresterea vanzarilor cu un procent de pana la 25% in urma utilizarii logo-ului (sursa: Franta, 2008, studiu TNS)

In competitie se pot inscrie produse care au realizat o inovatie in design, functionalitate sau ambalaj si care au fost lansate in ultimele 18 luni.

Castigatorii sunt desemnati in urma celui mai mare studiu de piata, la nivel national, pe un panel de 4,000 de consumatori romani, care are ca scop identificarea gradului de interes al consumatorilor fata de noile produse. In cadrul studiului, sunt masurate atractivitatea, inovatia si satisfactia consumatorilor fata de produsele inscrise. Produsele castigatoare primesc dreptul de utilizarea a logo-ului “Produsul Anului” pe ambalaj si in toate materialele de comunicare, pe perioada urmatoarelor 12 luni din momentul anuntarii lor oficiale.

Valoarea taxei  de participare este de 100 euro + TVA pentru fiecare produs inscris.

In Romania, Produsul Anului este reprezentat de agentia Media Concept Store, care coordoneaza si gestioneaza activitatile intregului proiect. In aceasta luna incep inscrierile pentru cea de a patra editie. Studiul va fi efectuat de compania de research specializata, EXACT Cercetare si Consultanta si va avea loc in luna aprilie 2013 iar castigatorii vor fi desemnati in luna mai 2013.

“Aceasta competitie ofera prilejul participantilor de a afla perceptia consumatorilor asupra produselor inovative si totodata pozitia acestora fata de competitie.” a declarat Mihaela Paduraru, Project Manager.

Printre castigatorii editiilor trecute se numara : Unilever (Dove Repair Therapy, Dove Visible Care Shower Gel, Big Milk, Clear, Domestos 24h), Danone (Cremoso cu Fructe, Danette Crema de zahar ars), Tymbark (Tymbark Cool), Henkel (Perfect Mousse), Farmec (Gerovital Plant Crema hidratanta), Johnson Wax (Glade Sense & Spray), L’Oréal (L’Oréal Derma Genèse, Elsève Anti-Rupere, L’Oréal Casting Crème Gloss, L’Oréal Accord Parfait Minéral ; L’Oréal Revitalift – Fata, gat, contur; Ganier Fructis Masca nutritiva instantanee, Garnier BodyTonic Roll-on ; Maybelline – Mascara Volum’Express Colossal), Procter&Gamble (Pampers, Always, Ariel Pro Zim7), Boromir (Boromir Cozonac Crema Nuci).

Produsul Anului // Pentru inscrieri si detalii :

mihaela.paduraru@mediaconceptstore.ro;  telefon : 0372.733.670

Despre Media Concept Store




Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/media-concept-store/incep-inscrierile-in-competitia-produsul-anului-2013