Media Consulta International susţine Universitatea din Bucureşti în cadrul campaniei “Egalitate la angajare şi la locul de muncă”

BUCURESTI - 14 ianuarie 2011

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Social

Media Consulta International semnează Campania de informare şi conştientizare în vederea schimbării atitudinii sociale şi stereotipurilor la angajare şi la locul de muncă „Egalitate la angajare şi la locul de muncă” iniţiată de Universitatea din Bucureşti.

Media Consulta International susţine Universitatea din Bucureşti în cadrul campaniei “Egalitate la angajare şi la locul de muncă”

În cadrul acestui proiect Media Consulta International a asigurat creaţia şi producţia a trei spoturi TV şi a trei spoturi radio, precum şi difuzarea acestora pe posturi TV şi radio naţionale. Promovarea la nivel naţional s-a realizat de asemenea şi prin publicarea de machete în presa scrisă şi afişarea de bannere în trei oraşe importante din ţară: Bucureşti, Cluj şi Iaşi. Spoturile realizate de Media Consulta International pot fi vizualizate aici.

Scopul campaniei a constat în conștientizarea publicului, format din angajați și angajatori, cu privire la problematica discriminării la angajare și la locul de muncă, iar obiectivul campaniei vizează îmbunătăţirea nivelului de înţelegere privind discriminarea la angajare, efectele acesteia şi avantajele nediscriminării în rândul angajaţilor, angajatorilor şi opiniei publice, fapt ce reiese şi din sloganul campaniei: „Alege competenţele, lasă prejudecăţile”.

Echipa Media Consulta International care s-a ocupat de implementarea proiectului a fost formată din Voichiţa Todor, Manager de Proiect şi Mihaela Tutunaru, Media Executive, iar întreaga activitate a fost supervizată de Alina Florescu, Director Media.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediaconsulta-international/media-consulta-international-sustine-universitatea-din-bucuresti-in-cadrul-campaniei-egalitate-la-angajare-si-la-locul-de-munca