Mellon Romania va fi premiata la cea de a doua editie a Contact Center World Awards

BUCURESTI - 2 mai 2007

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Finalistă la 4 categorii Compania va fi premiată în cadrul Grupei “Best of the Best in Europe, Middle East and Africa”


Mellon România S.A., membră a Grupului de Companii Mellon şi furnizor de soluţii tehnologice avansate pentru instituţiile financiare şi alte mari organizaţii din România, a anunţat astăzi că este finalistă la cea de a doua ediţie a Contact Center World Awards, ‘Best of the Best in Europe, Middle East and Africa’.

Competiţia anuală Contact Center World Awards cuprinde 9 categorii. Participanţi din 61 de ţări din întreaga lume, grupati in 3 regiuni geografice, au intrat în competiţie la una sau mai multe din cele 9 categorii. Mellon România a fost singurul contact center din România care a fost inclus în categoria finaliştilor, concurând pentru o medalie de aur, argint sau bronz la fiecare din cele 4 categorii: 'Cel mai bun Contact Center', 'Cel mai bun agent Contact Center' , 'Cel mai bun trainer Contact Center' şi 'Cea mai buna campanie de Outbound' .

“Ne bucurăm foarte mult că participarea noastră la această competiţie a avut un succes atât de mare. Multipla noastră recunoaştere subliniază nu numai angajamentul nostru de a furniza servicii de contact center de înaltă clasă, dar şi angajamentul echipei noastre de a face acest lucru posibil urmând standardele internaţionale şi cele mai bune practici de outsourcing. Această realizare întăreşte poziţia noastră pe piaţa de contact center-e şi reprezintă o garanţie în plus pentru clienţii noştri care se pot baza pe un partener experimentat cu un înalt grad de profesionalism”, a afirmat domnul Angelos Angelidis, Director General, Mellon România.

Premiile Contact Center World Awards vor fi decernate în cadrul unei gale speciale ce va avea loc pe 24 şi 25 iulie 2007 la Londra, Marea Britanie.




Despre Mellon Romania SA

Despre Mellon România

Mellon România S.A., filială a Mellon Technologies, a fost infiinţată în anul 2001 în Bucureşti şi oferă soluţii de front-end şi back-end companiilor care lucrează cu persoane fizice, băncilor care au activitate de retail, companiilor de utilităţi publice, companiilor de telecomunicaţii şi companiilor private. In iunie 2006, Mellon România a preluat OCCO Marketing Services, lărgind aria call center-ului cu 250 de poziţii, devenind unul dintre leaderii de call center-e din România. Astăzi, Mellon România se bucură de o creştere importantă a cifrei de afaceri ca urmare a relaţiei cu clienţii săi şi cu furnizorii săi stabili, cum ar fi Diebold şi Gemalto.

Georgiana Dimăncescu
PR Specialist

Mellon România S.A.
Tel: +4021 423 77 30
Fax: +4021 423 77 52

office@mellon.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mellon-romania-sa/mellon-romania-va-fi-premiata-la-cea-de-a-doua-editie-a-contact-center-world-awards