METRO Cash & Carry îşi deschide cel de-al 500-lea centru de distributie

BUCURESTI - 17 decembrie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Düsseldorf, 7 decembrie 2004 – după 40 de ani de la deschiderea primului său magazin en-gross cu autoservire în Mülheim/Ruhr (Germania), METRO Cash & Carry şi-a inaugurat locaţia cu numărul 500 în Pordenone, Italia. Această divizie de vânzări a Grupului METRO care se mândreşte cu cel mai mare volum de vânzări şi cu cel mai înalt nivel de internaţionalizare, îşi continuă astfel puternica expansiune din ultimii ani.

În prezent, liderul mondial de piaţă în domeniul comercializării en-gross cu autoservire este activ în 26 de ţări din Europa, Africa şi Asia şi este pe punctul de a-şi pune în practică intrarea pe piaţa în Republica Moldova, precum şi în Serbia şi Muntenegru, în săptămânile ce vor urma.
“Cu acest al 500-lea magazin en-gross, am atins un punct de referinţă pe drumul nostru spre dezvoltarea internaţională”, afirma Thomas M. Hübner, Director General al METRO Cash & Carry International GmbH. “Ne vom dezvolta reţeaua în Europa de Vest şi vom exploata în mod sistematic oportunităţile solide de dezvoltare din Europa de Est şi Asia”.
Expansiunea internaţională reprezintă unul din stâlpii de susţinere ai acestei companii ce furnizează produse alimentare şi nealimentare unui număr de peste 20 milioane de clienţi profesionisti din întreaga lume.




Un concept de succes

Pordenone, situat între Veneţia şi Trieste, reprezintă deja cel de-al 42-lea centru de distributie a METRO Cash & Carry din Italia. METRO Cash & Carry investeşte aici peste 13 milioane Euro şi creează 86 noi locuri de muncă permanente.
“De mai bine de 30 de ani, am fost unul din cei mai importanţi parteneri ai consumatorilor pe scară largă din Italia” remarcă Mario Maiocchi, Director General al METRO Cash & Carry Italia.
Pentru prima oară, magazinul oferă clienţilor profesionisti ai provinciei Pordenone, din Nord-estul Italiei, posibilitatea de a beneficia de o gamă de mărfuri extrem de variată, de un raport atractiv calitate/pret şi de servicii constante orientate către client. Conform moto-ului “De la profesionişti pentru profesionişti”, clienţii pot selecta din cele 24.000 produse diferite oferite în cadrul unui spaţiu de vânzare de 7.000 m². Sunt oferite 11.000 produse alimentare proaspete şi congelate, precum şi conserve dar şi 13.000 obiecte de consum de folosinţă îndelungată. 460 locuri de parcare, o excelentă legătură cu autostrada, împreună cu un program de lucru prelungit al magazinului asigură condiţii optime de efectuare a cumpărătorilor pentru clienţii profesionisti.

Despre METRO Cash & Carry Romania S.R.L.

Metro Cash & Carry International este liderul de piaţă la nivel internaţional în comerţul en-gross cu autoservire pentru profesionişti, operând 500 centre de distribuţie în 26 de ţări. Este cea mai mare divizie de vânzări a Grupului METRO cu sediul în Germania, unul din primele 4 grupuri de comerţ cu amănuntul din întreaga lume. Grupul METRO a avut vânzări anuale de 53,6 miliarde de Euro în anul 2003 şi include formatele de vânzări Metro/Makro Cash & Carry, magazinele Real/Extra de comercializare cu amănuntul a produselor alimentare, Media Markt şi Saturn, precum şi magazinele de specialitate privind comercializarea produselor nealimentare Praktiker şi magazinele universale Galeria Kaufhof.
Metro Cash & Carry International GmbH
Corporate Communications
Sven Jacobsen, Peter Wübben
Metro-Straße 1
40235 Düsseldorf
Telefon +49 (0)2 11 68 86-13 93 si 13 92
Fax +49 (0)2 11 68 86-13 95

ppress@metro.cc.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metro-cash-carry-romania-s-r-l-/metro-cash-carry-isi-deschide-cel-de-al-500-lea-centru-de-distributie