VIVO! Constanța aniversează șase ani de shopping și distracție în Dobrogea

Constanta - 7 decembrie 2017

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Centrul Comercial VIVO! a împlinit în luna noiembrie șase ani de la deschiderea oficială, din toamna anului 2011.

VIVO Constanta

VIVO Constanta

În cei șase ani de existență, VIVO! Constanța a devenit un reper al experienței de shopping și distracție, fiind o atracție iubită de constănțeni și turiști. De la an la an, centrul comercial s-a dezvoltat în cel mai bun produs de retail din piața dobrogeană, atât ca număr de magazine și servicii oferite, cât și ca evenimente găzduite, fiind vizitat în toată această perioadă de peste 40 milioane de oameni, record absolut în Dobrogea.

Până în noiembrie 2016, când a fost finalizat cu succes un amplu proiect de rebranding, centrul comercial s-a numit Maritimo Shopping Center. Astfel, VIVO! Constanța – un brand IMMOFINANZ, s-a transformat într-un spațiu contemporan la standarde de top, cu mobilier și ambient complet reconfigurat pe zona comună, dar și printr-un mix unic de magazine cu branduri exclusive precum Peek&Cloppenburg, Humanic, Massimo Dutti, SMYK, iStyle, Ataellier, Poema, Aldo sau Johnny’s Bistro by West Side.

Inovator prin evenimentele pe care le găzduiește, VIVO! oferă clienților săi multiple posibilități de relaxare și petrecere a timpului liber: cinematograf, sală de fitness, restaurante, cafenele, bistrouri, dar și spații de joacă special create și amenajate pentru copii. În plus, weekendurile aduc cele mai interesante ateliere de lifestyle pentru doamne sau de creație pentru cei mici, caravane, târguri tematice, evenimente exclusive cu implicare socială în comunitatea orașului dar și super-concerte cu vedete îndrăgite de constănțeni.

VIVO! se adresează unui public cu un stil de viață modern și pentru aceasta oferă cele mai practice avantaje pentru clienți prin: cea mai mare parcare a unui centru comercial din Constanța (2400 de locuri), prezența în interiorul centrului a celui mai mare hypermarket din Constanța, Auchan, și accesul facil din orice punct al orașului (cinci linii de autobuz, trei de microbuz și încă două linii de microbuz gratuite). De asemenea, pe timpul verii, VIVO! pune gratuit la dispoziția turiștilor o linie de microbuz care face legătura între stațiunea Mamaia și centrul comercial.

Despre IMMOFINANZ

IMMOFINANZ este un grup imobiliar comercial care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în șapte pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România și Polonia. Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) repre zintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile. Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 4,2 miliarde de euro (fără activele din Rusia), ce cuprinde peste 250 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia. Pentru mai multe informații accesați: http://www.immofinanz.com 

Despre CBRE Group, Inc.

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare companie în domeniul imobiliar din lume și societate de investiții (în termeni de venituri, 2015). Compania are mai mult de 70.000 de angajaţi (excluzând companiile afiliate) și deservește proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermediul celor peste 400 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume. CBRE oferă  un portofoliu extins de servicii integrate, incluzând consultanţa în tranzacţii, management de proiecte, administrarea proprietăţilor, administrarea investiţiilor, evaluare, leasing de proprietăţi, servicii de consultanţă, vânzări de proprietăţi, servicii bancare ipotecare. Vă rugăm să vizitați site-ul nostru la www.cbre.ro.

Date de contact:

VIVO! Constanţa,

Marius Rusescu, Marketing Director

0733 900 980

marius.rusescu@vivo-shopping.com