Mirror Communications

Mirror Communications


Descrierea companiei Mirror Communications

Mirror Communications dezvoltă strategii integrate de marketing şi PR ce combină metode tradiţionale de promovare şi comunicare cu abordarea noilor canale sociale de relaţionare cu presa, clienţii şi partenerii de afaceri. Fondata în 2008, Mirror Communications dispune de o echipă cu peste 10 ani de experienţă în marketing, relaţii publice, customer care, design, copywriting şi optimizare pentru motoarele de căutare.

Principalul scop al strategiilor Mirror Communications este de a reflecta adevarata identitate a clienţilor noştri, alcătuită din multitudinea de relaţii construite de companie şi brandurile sale cu clienţii existenţi şi potenţiali, cu presa trandiţională şi noile media, cu experţii din domeniul în care activează si cu partenerii de afaceri. Identitatea unei companii include percepţii, valori, cultură şi mod de lucru, filozofie de produs şi standarde de servicii. Metoda noastră de colaborare cu noii clienţi este simplă, dar eficientă, bazată pe comunicare permanentă şi identificarea şi adaptarea periodică a obiectivelor urmărite. Mai întâi aflăm tot ce se poate despre client, strategia sa de business, valorile promovate, domeniul de activitate, pieţele de interes, competitorii şi tipurile de clienţi, precum şi despre toate publicaţiile de interes. Apoi, pe baza nevoilor de comunicare ale clientului, stabilim o listă de obiective şi dezvoltăm o strategie pentru atingerea lor. Pe parcursul întregii colaborări, monitorizăm şi evaluam implementarea planului iniţial, adaptându-l atunci când este nevoie şi prezentând rapoarte relevante clientului. De la înfiinţare, Mirror Communications a colaborat cu firme de diverse dimensiuni din domenii ce includ IT&C (securitate, soluţii ERP, mesagerie electronică, dezvoltare web), turism, cosmetică şi frumuseţe, servicii online şi altele.

Comunicate Mirror Communications (Mirror Communications S.R.L.):

Vezi toate comunicatele companiei Mirror Communications.