Office Manager

Locul desfasurarii: HOTEL DACIA

Organizator: MMM CONSULTING INTERNATIONAL

Tematica:
1. Rolul si calitatile unui asistent de manager intr-o companie
- Centrul de comanda al firmei/departamentului
- Gestionarea si securitatea informatiilor in situatia unor resurse de timp limitate
2: Coordonarea contactelor de afaceri
- Pregatirea discutiilor si intalnirilor de afaceri
- Negocierea stabilirii si organizarea intalnirilor
- Inregistrarea rezultatelor
- Urmarirea rezultatelor, stabilirea urmatoarelor contacte
3: Gestionarea timpului
- Managementul timpului ca factor de eficientizare
- Factori perturbatori in stabilirea obiectivelor
- Solutii
- Stabilirea prioritatilor in functie de obiective
- Planificarea eficienta a timpului pentru atingerea obiectivelor
Perioada: 22-24 Februarie 2008
Trainer: Andreea Victoria Udrea
4: Concepte de baza in management. Luarea deciziilor
- Rolul asistentului Directorului General/Directorului de departament in procesul de luare a deciziilor si management
- Managementul agendei Directorului, planificarea
- Coordonarea cu alte departamente
- Organizarea si actualizarea bazei de date cu potentiali clienti, studii de piata, legislatie, strategii ale dezvoltarii oranizatiei intr-un mediu concurential
5: Etica si management
- Reguli de conduita la birou
- Dezvoltarea si perfectionarea relatiilor cu furnizorii, clientii
- Intelegerea clientilor
- Relatia cu clientii
6: Comunicarea interpersonala – preluarea si transmiterea informatiilor, tehnici de comunicare
- Realizarea prezentarilor si imaginea firmei – relatii publice
- Scrisori, E-mail, Telefon
- Managementul sedintelor
Perioada: 7-9 Martie 2008
Trainer: Dan Chihaia
7: Rolul asistentului in coordonarea proceselor de resurse umane ale companiei
- Asistenta in procesele de resurse umane: selectie si recrutare a angajatilor firmei
- Redactarea anuntului de recrutare
- Selectia preliminara a CV-urilor
- Programarea interviurilor
- Interviul preliminar
Perioada: 14-15 Martie 2008
Trainer: Daniela Dochita
Evaluarea: 16 Martie 2008
Costul cursului: 1600 RON + TVA

Dezvoltand personalul suport al companiei dumneavoastra, beneficiile directe ale acestei investitii sunt:
- Asistent manager-ul va putea sa gestioneze mai eficient timpul personal si pe cel al directorului coordonator;
- Asistent manager-ul va intelege mai bine structura organizatorica a firmei, precum si rolul clientilor interni si externi in cadrul acesteia
- Asistent manager-ul va fi capabil sa coordoneze la un nivel profesional relatiile cu acesti clienti;
- Asistent managerul va putea sa gestioneze mai eficient informatiile din compania dumneavoatra, corespondenta de afaceri si contactele comerciale;
- Asistent manager-ul va putea sa fie implicat in procesele de recrutare si selectie ale companiei in fazele preliminare usurind astfel activitatile managerilor implicati
- Asistent manager-ul va putea sa dobandeasca abilitati interpesonale de comunicare prin toate mediile de comunicare organizationala.


Andreea- Victoria Udrea

Despre MMM CONSULTING INTERNATIONAL

MMM Consulting International SRL, este o companie de training si consultanta in resurse umane. MMM Consulting va ofera: servicii integrate si personalizate; metodologii internationale de diagnoza si consultanta, solutii testate; training si dezvoltare; cursuri in sistem deschis. Fiecare situatie poate avea solutia sa unica, flexibila si dinamica, avind la baza un profesionalism solid.  www.mmmconsulting.ro

Participare: Intrare libera