ORKLA INCEPE ANUL PRINTR-O NOUA LANSARE: TOMI Snek-UP !

BUCURESTI - 2 februarie 2005

Comunicat tip General in Industrie

ORKLA Foods Romania (OFR) continua seria record de lansari inceputa in 2004, oferind de aceasta data biscuitii sarati cu ketchup TOMI Snek-UP!.

Astfel, OFR intra pe o noua piata, cea a snack-urilor, si isi largeste portofoliul prin adaugarea unui produs unic si nonconformist, adresat consumatorilor deschisi spre inovatie.
„Categoria snack-urilor face parte din portofoliul Grupului nostru, iar scopul OFR este sa intram si in Romania in cat mai multe dintre categoriile existente la nivel de divizie ORKLA” a declarat Aliz Kosza, Director executiv OFR. „Studiile de piata efectuate anul trecut demonstreaza ca snack-urile au un potential considerabil, inregistrand cresteri anuale semnificative, de aproximativ 30%”.
Conform acestor studii privitoare la snack-uri in 2003, s-au vandut 19800 tone/an, in valoare de 42 milioane de USD.
Cu TOMI Snek-UP! OFR si-a propus sa castige, inca din primul an de la lansare, o cota de pana la 10% din piata snack-urilor, oferind consumatorilor sai inca un produs premium de foarte buna calitate, comparabila cu a celor de import, la un pret corect, romanesc.
Singurii biscuiti sarati preparati cu ketchup adevarat in Romania se prezinta in doua variante de gust: TOMI Snek-UP! cu ketchup dulce si TOMI Snek-UP! cu ketchup picant. Distribuite incepand de astazi, noile snack-uri sunt ambalate in pachete atractive de 100g, din folie de aluminiu, care le pastreaza intacte proprietatile pe toata perioada termenului de valabilitate.

Despre Perfect ltd co

Anul trecut, OFR fost compania alimentara cu cel mai mare numar de lansari din Romania, punand pe piata margarinele Wiesana Junior, Wiesana Plus (la caserole) si Wiesana prajituri, (cu trei arome: lamaie, rom si vanilie, la pachet), gama Bunatati de la Bunica (maioneza vegetala, pasta de tomate, patru sortimente de gem, pateuri de ficat), trei sortimente de pate de ficat sub marca LaMinut, si editiile limitate de ketchup TOMI Grill si Yellow.
Chiar daca majoritatea noutatilor din 2004 au fost lansate in ultima parte a anului, contributia lor a reprezentat un remarcabil 7% din totalul cresterii anuale a veniturilor nete OFR.

Gabriel Paslaru –
Perfect ltd.
Tel/fax: 323 67 00
Mobil: 0744 530 583
office@perfect.eunet.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/perfect-ltd-co/orkla-incepe-anul-printr-o-noua-lansare-tomi-snek-up