Amenajarea Standurilor Expozitionale la Targuri si Expozitii - Advanced Exhibiting Training 12 Septembrie

BUCURESTI - 20 august 2008

Comunicat tip General in Afaceri

La targuri si expozitii, un stand expozitional bun trebuie sa indeplineasca urmatoarele obiective: Sa spuna cine este expozantul, sa spuna foarte clar ce face expozantul, sa asigure suportul fizic pentru interactiunea dintre vizitatori si expozant si, cel mai important, sa il faca pe vizitator sa aloce timp pentru a intra in contact cu expozantul.

Mai multe despre amenajarea standurilor expozitionale si multe alte componente ale unei participari de succes la targuri si expozitii vor fi prezentate la Trainingul Advanced Exhibiting (www.marketingforum.ro) din 12 Septembrie in Bucuresti.

Temele abordate in cadrul Advanced Exhibiting Techniques Seminar sunt:

- Scurta descriere a targurilor ca instrumente de marketing
- Diferente intre targuri si alte medii de comunicare
- Stabilirea publicurilor tinta si a obiectivelor
- Stabilirea mesajului unei participari la targuri si expozitii.
- Promovarea pre-eveniment la nivel avansat (publicuri tinta, medii de comunicare folosite, continut).
- Stabilirea Bugetului pentru participarea la targuri si expozitii
- Importanta personalului de la stand la nivel avansat (rol si importanta, structura si interactiunea cu vizitatorii)
- Activitati de Follow-up la nivel avansat
- Tipologia standurilor expozitionale
- Elemente avansate privind amenajarea standului expozitional (Functiile standurilor expozitionale, manifestarea brandului in expozitii, amenajarea 3D a standurilor)
- Elemente avansate privind expunerea ofertei
- Elemente de baza privind utilizarea obiectelor promotionale
- Indicatori de eficienta ai participarii la targuri si expozitii.
- Metode inovative de comunicare in targuri si expozitii (on-line si SMS, MMS si bluetooth)

Cele patru work-shop-uri sunt dedicate stabilirii publicului tinta si a obiectivelor participarii, Promovarii pre-eveniment, Personalului de la stand si Amenajarii standului expozitional. Aceste work-shop-uri sunt rezolvate de catre participanti, cu ajutorul lectorului, in baza situatiei concrete a fiecarei firme pe care o reprezinta.

Pachetul de seminar include:
- Participarea la lucrarile seminarului - Prelegere si 4 Work-shop-uri
- Masa de pranz
- 3 pauze de cafea.
- Suport de curs
- Diploma de participare
- BONUS Cartea Funky Business
- Bonus Boia conform programului de fidelizare PICANT (www.picant.ro).

Inscrierile la Advanced Exhibiting se pot efectua pana pe 01 Septembrie 2008 in baza taxei de participare. Taxa de Participare este 600 RON + TVA / Persoana la care se pot aplica o serie de reduceri dupa cum urmeaza:
10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana pe 01 Septembrie 2008.
5% Reducere pentru cel putin 3 persoane de la aceeasi companie.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro .

Despre Picant Events SRL

PICANT (www.picant.ro) reprezinta un concept de traininguri de marketing si comunicare bazat pe specializare si eficienta.

Sloganul PICANT – „Knowledge & More” – ilustreaza beneficiile participantilor la trainingurile organizate de PICANT - obtinerea a mai mult decat simple informatii!

Printre Trainingurile PICANT (www.marketingforum.ro ) se numara: Event'or, Brand Promo, Advanced Exhibiting, iSell, Web Wizard, Junior Brand, Insider, Marketing Intro, Start Promo si altele.

Persoana de contact
Nicolae NAUMOF
0765216491

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/amenajarea-standurilor-expozitionale-la-targuri-si-expozitii-advanced-exhibiting-training-12-septembrie