Cu ce se ocupa un om de marketing? Marketing Intro 21 – 22 februarie

BUCURESTI - 24 ianuarie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

De multe ori activitatea de marketing intr-o companie este vazuta ca fiind consumatoare de resurse, fara sa aduca un beneficiu cuantificabil. Marketing Intro (www.marketingforum.ro) atinge si aceasta problema, dezbatand alaturi de participanti, rolul, atributiile si locul unui marketer intr-o companie.

Desi sunt inca oameni care sustin ca o firma poate functiona foarte bine si fara o persoana specializata pe marketing, am ajuns in momentul in care, este clar ca, fara marketing nu se mai poate! Si daca termenul de “marketing” reprezinta ceva abstract, PICANT il concretizeaza prin trainingul Marketing Intro, din 21 si 22 Februarie.

Marketing Intro (www.marketingforum.ro ) propune persoanelor care lucreaza in departamentele de marketing dar detin cunostinte teoretice reduse in acest domeniu, o imagine simpla, clara si realista asupra acestei activitati, esentiale pentru viitorul companiei.

Marketing Intro isi propune sa prezinte participantilor rolul marketingului intr-o afacere si sa ii familiarizeze cu principalele activitati care se regasesc in sarcina departamentului de marketing. Marketing Intro are o abordare pragmatica, tratand situatii intalnite in orice companie, indiferent de dimensiunile acesteia. Trainingul nu este bazat pe viziuni corporatiste si evita in exemple si exercitii traditionala abordare a zonei de bunuri de larg consum.

Tematica Trainingului 'Marketing Intro' acopera subiecte precum notiuni de baza privind piata, mediul de marketing, concurenta, strategii de piata, cercetari de marketing, mixul de marketing si planul de marketing. Pe langa aceste subiecte teoretice, vor fi workshopuri si discutii libere in care participantii pot asimila informatiile primite astfel incat sa le poata aplica imediat in practica.

Trainingul are o durata de aproximativ 12 ore si cuprinde plegerile trainerilor, work-shopuri, exemple si discutii libere.

Pachetul de Training contine:
1.Prestatia Trainerilor Ioana Anescu si Nicolae Naumof
2.Suporturi de curs
3.Diploma de participare
4.Masa de pranz in fiecare zi
5.Pauze de cafea (wellcome si 2 pauze) in fiecare zi

Data Limita pentru inscrieri este 18 februarie 2008
Taxa de participare la Marketing Intro Open Training este 750 RON+TVA/persoana pentru 2 zile la care se pot aplica reduceri dupa cum urmeaza:
·10% Reducere pentru inscrieri si plati efectuate pana la data de 11 februarie 2008.
·5% Reducere pentru inscrierea a minim 3 persoane de la aceeasi companie. Reducerea este CUMULABILA cu cea pentru inscrieri rapide.

Informatii complete si inscrieri pe www.marketingforum.ro sectiunea cursuri si traininguri.

Despre Picant Events SRL

Markting Intro este parte a proiectului PICANT - Doar Esentialul. PICANT este organizator de traininguri de marketing, comunicare de marketing si organizare de eveniment, bazate pe eficienta si simplitate.

Pentru mai multe informatii contactati pe Ioana ANESCU, 0766244894 si Nicolae Naumof 0765216491 www.marketingforum.ro

mk@marketingforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/picant-events-srl/cu-ce-se-ocupa-un-om-de-marketing-marketing-intro-21-22-februarie