Salonul de vinuri Goodwine Brasov

Locul desfasurarii: International Trade Center Brasov

Organizator: Proactive Business Communication

Salonul de vinuri Goodwine Brasov

Prima editie a Salonului de Vinuri GoodWine Brasov, organizat de Proactive Business Communication, isi va deschide portile in perioada 11-13 iunie 2010 la International Trade Center.
Oraganizatorii Targului International de Vinuri GoodWine Bucuresti lanseaza prima editie a Salonului de Vinuri GoodWine Brasov in perioada 11-13 iunie 2010, ca parte integranta a unei serii de evenimente dedicate sprijinirii producatorilor locali de vin premium, dar si a importatorilor, distribuitorilor si magazinelor specializate.
“Dupa o evaluare atenta, am ales Brasovul ca locatie pentru Salonul de Vinuri GoodWine, datorita concentratiei mari de restaurante, hoteluri si pensiuni de trei si patru stele cu propriile restaurante, ce deservesc zona turistica montana din Poiana Brasov, Bran-Moeciu, Valea Prahovei,” a declarat Angelica Iva, director general Proactive Business Communication, organizatorul evenimentului.
Salonul de Vinuri GoodWine va avea loc la International Trade Center din Brasov si reuneste producatori, distribuitori si importatori de vinuri premium din Romania, dar si producatori din strainatate. Targul se adreseaza segmentului HORECA, precum si publicului pasionat de vin, oferindu-se oportunitatea vizitatorilor de a degusta vinuri de o calitate exceptionala, vinuri lansate in premiera in acesta primavara la Bucuresti, precum si de a asista la show-uri gastronomice in cadrul evenimentului. Vinurile prezentate la GoodWine provin din Romania, Franta, Italia, Bulgaria, Republica Moldova, Argentina.
GoodWine isi continua astfel eforturile de a deveni cel mai important eveniment B2B din Romania dedicat exclusiv vinurilor de calitate, si care sa reuneasca specialisti, HoReCa, reprezentanti ai firmelor de distributie, colectionari si iubitori ai vinurilor premium, in paralel avand loc evenimente dedicate, lansari de vinuri si show-uri gastronomice. Somelieri si degustatori profesionisti vor fi ghizii publicului intr-o calatorie fascinanta prin lumea vinului si vor asista degustarile.
A doua editie a Targului International de Vinuri GoodWine, ce s-a desfasurat in perioada 12-14 martie a.c. la Bucuresti s-a bucurat de prezenta a peste 4000 de vizitatori care s-au intalnit cu cele mai reprezentative vinuri romanesti si din import, evenimentul bucurandu-se de o promovare media de exceptie.
Pe durata Salonului de vinuri GoodWine Brasov, Master of Ceremony, va fi cunoscutul critic de vin, degustator, scriitor, si initiatorul proiectului evinoteca.ro, Catalin Paduraru. Show-uri culinare, unde vinurile vor fi asezonate cu feluri de mancare mai mult sau mai putin exotice, vor fi sustinute de bucatari profesionisti.
Salonul de Vinuri GoodWine Brasov va fi deschis vizitatorilor dupa urmatorul program: vineri, 11 iunie 2010, intre orele 12.00 – 19.00, sambata, 12 iunie 2010, intre orele 10.00 – 19.00, duminica, 13 iunie 2010, intre orele 10.00 – 16.00.

Partener: HOTEL RAMADA – BRASOV
Parteneri media: Vinul.ro, GoodFood, Horeca Romania, Food&Bar, Modern Buyer, Piata, Romanian Wine Art, Gastromedia, Sapte Seri Brasov, Radio Brasov, Stop to Shop, Deluxe Lifestyle, www.vinul.ro, www.evinoteca.ro, www.vinexpert.info, www.sapteseri.ro, www.9am.ro, www.delly.ro, www.rol.ro, www.wall-street.ro, www.calendarevenimente.ro, www.infoaliment.ro, www.hrbexpert.ro, www.magazinulprogresiv.ro.


Proactive Business Communication
Calea Floreasca, nr. 167 , etj. 4, sector 1, Bucuresti
Tel: 021.2302192
Fax: 021.2314147

Despre PROACTIVE BUSINESS COMMUNICATION

Companiile ProActive Business Communication si Plus Media sunt doua agentii de Relatii Publice si Consultanta ce ofera clientilor sai servicii integrate de consultanta in comunicare organizationala si imagine de firma, comunicare interna, relatia cu mass-media, gestionare situatii de criza, dezvoltare de strategii de comunicare, audit de comunicare, crearea si implementarea de campanii si programe de responsabilitate sociala, training pentru companii. In portofoliul celor doua agentii se afla de asemeni organizarea de evenimente speciale, de la targuri si expozitii, pana la organizarea de workshopuri, seminarii , conferinte de presa, lansari de produse si evenimente de promovare.

Participare: Intrare libera