Pentru prima dată...10 autobuze vor mirosi a primăvară !

BUCURESTI - 14 aprilie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

... pentru că noul Dero 2in1 Aloe Vera a pregătit o surpriză neconvenţională!

Pentru prima dată...10 autobuze vor mirosi a primăvară !

Ideea a plecat de la faptul că bucureştenii petrec suficient de mult timp într-un mijloc de transport, încât să-şi dorească să aibă o călătorie plăcută şi să afle lucruri noi pe parcursul acesteia.

Luna aprilie aduce cu sine o noutate absolută – orchestrată de DERO :
10 autobuze PARFUMATE …care circulă prin Bucureşti.

Aşadar…călătorii care circulă cu autobuzele liniilor 104, 105, 123, 135, 137, 182, 335, 368 vor avea ocazia să “prindă“ unul dintre autobuzele parfumate şi vor face cunoştinţă cu parfumul noului DERO 2în1 Aloe Vera.

Misterul autobuzelor parfumate se află în rezervele cu parfum montate aproape de uşă, astfel încât toată lumea care urcă sau coboară să simtă parfumul proaspăt, delicat. O echipă specială a agenţiei care a creat aceste dispozitive reglează intensitatea parfumului în funcţie de condiţiile de călătorie.

Astfel, călătorii vor beneficia la maxim de experienţa inedită. Notele verzi, de prospeţime, aduc o adiere de primăvară într-un mediu care poate părea străin de teritoriul detergenţilor…şi creează o amintire deosebită pentru cei care simt parfumul DERO 2în1 Aloe Vera …

Autobuzele sunt uşor de recunoscut pentru că poartă cu sine elementele vizuale şi sloganul campaniei de lansare a noului DERO 2în1 Aloe Vera: « Curat, parfumat, natural catifelat ! »

Căutaţi autobuzele parfumate de DERO 2în1 Aloe Vera !
Vă dorim o călătorie minunată…NATURAL !

===

Despre QUAL-COM PR

Echipa care a contribuit la punerea ideii in practica :
Echipa Unilever : Frank Ceulemans (Marketing Manager), Oana Davidoglu (Brand Activation Manager DERO), Gabriel Predescu (Assistant Brand Activation Manager DERO) ;
Agentia de creatie : elemente vizuale - Engines (Ciprian Gogoasa) ; elemente parfumante – MV Com (Marian Costache);
Agentia de media : Mindshare (Svetlana Turcanu), prin intermediul echipei Euromedia ;
Operationalizare cu ajutorul : echipei Euromedia si MV Com
Agentia de PR : Qual-comm (Cristina Udrescu)

Qual-comm
office@qual-comm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qual-com-pr/pentru-prima-data-10-autobuze-vor-mirosi-a-primavara