Promoţia “Dero Surf - 999 de surprize de sărbători” şi-a desemnat câştigătorii!

BUCURESTI - 26 ianuarie 2005

Comunicat tip General in Arhitectura / Design

Marele premiu, „O casă nouă în noul an”, a fost câştigat de doamna Felicia Crişan din Timişoara. Apartamentul cu 4 camere, situat în Bucureşti, e complet mobilat şi se potriveşte perfect familiei Crişan care se laudă cu doi copii mari! (Cosmin în vârstă de 16 ani, şi respectiv Cristi 20 de ani, student în anul al II-lea la Politehnica din Timişoara).

Doamna Crişan a fost invitată în Capitală pentru a vizita apartamentul şi a deveni proprietara acestuia.
În afara marelui premiu, un număr de 99 de participanţi la promoţie au câştigat câte un set masă pliabilă cu 4 scaune, iar alţi 899 au câştigat câte o faţă de masă roşie. Premiile vor fi trimise pe adresele câştigătorilor până la data de 20 februarie 2005.
Valoarea totală a premiilor promoţiei a fost de 3.400.000.000 lei.
La promoţia naţionala desfăşurată în perioada octombrie - decembrie 2004, au participat numai pachetele roşii Dero Surf, special create pentru sezonul de iarnă. La OP 39-CP 99 s-a înregistrat un număr impresionant de plicuri - 135 000 - primite în perioada 21 octombrie - 31 decembrie 2004.
Detalii despre casa câştigată de către doamna Crişan vor putea fi urmărite în data de 25 ianuarie 2005, la principalele posturi de televiziune precum şi în presă.
Agenţiile care au contribuit la promoţia "Dero - 999 de surprize de sărbători!":
Agenţia "Engines" a asigurat creaţia şi design-ul pachetului special Dero Surf (Ciprian Gogoaşă, Roxana Gogoaşă).
Agenţia "Friends" (Dinu Pănescu - senior copywriter, Bojan Spasic - senior art director, Felicia Bolboceanu - account executive, Sorin Trâncă - director creaţie, Ioana Druţă – client service director, Andrei Stoica - DTP) s-a ocupat atât de creaţia conceptului, a materialelor de promovare la locul de vânzare, a suportului vizual şi auditiv, a panotajului exterior, cât şi de creaţia campaniei de sponsorizare din cadrul telenovelei "Numai iubirea". De asemenea, agenţia "Friends" a asigurat şi achiziţionarea, pregătirea şi distribuirea premiilor promoţiei "Dero - 999 de surprize de sărbători!"

Despre QUAL-COM PR

Media: Agenţia "Mindshare"
Public Relations: Agenţia "Qual-comm"
Din partea Unilever: Frank Ceulemans (marketing director), Oana Davidoglu (brand manager Dero), Gabriel Predescu (asistent brand manager Dero).


Agenţia "Qual-comm"
cristina.udrescu@qual-comm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qual-com-pr/promotia-dero-surf-999-de-surprize-desarbatori-si-a-desemnat-castigatorii