Soluții de business în acorduri de flaut

BUCURESTI - 3 octombrie 2014

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, Industrie

Furnizorul de soluții de Business Intelligence, RELEVANCE, susține tinerele talente muzicale ale României

Soluții de business în acorduri de flaut
 „Acest gest este în perfectă armonie cu misiunea companiei noastre, aceea de a crește calitatea vieții și satisfacția profesională și personală a tuturor celor cu care interacționăm: angajați, clienți, prieteni, comunitatea în general”  

Ionuț Toader - Managing Partner Relevance

București, octombrie 2014 – Relevance Management, furnizor de soluţii de Business Discovery - Business Intelligence Asociativ de peste 10 ani, susține activ tinerii cu merite deosebite în activitatea pe care o desfășoară. Alexandra (19 ani ), fata cu flautul, a avut inspirația de a le povesti fondatorilor Relevance despre aspirațiile și munca sa pe tărâmul muzical, dar și despre viitorul în domeniul economiei pe care și-l pregătește.

Impresionați de tenacitatea Alexandrei, Ionuț Toader și Valentin Barbu, fondatorii companiei Relevance, au ales să contribuie la dezvoltarea profesională a tinerei. Suportul financiar a fost necesar achiziției unui instrument deosebit, un flaut marca Sankyo din argint, pentru ca Alexandra să obțină performanțe superioare celor de până acum. Pentru a-i convinge pe cei doi acționari  Relevance, tânăra, cu aceeași dăruire pe care o aduce în interpretările ei pe scenă, a decis să susțină un mic concert de flaut și să le povestească pe-ndelete celor doi – şi ȋntregii echipe Relevance - despre pasiunea sa din copilărie și de ce iși dorește noul instrument atât de mult.

„Cel mai mult îmi doresc să studiez și să fac o carieră de succes în muzică, pentru că de la o vârstă fragedă m-a atras în mod deosebit flautul. Această pasiune, devenită stil de viață, s-a dovedit a fi de fapt cea mai buna alegere, pentru că am și obținut premii naționale și internaționale”, a declarat Alexandra.

Este cunoscut faptul că fără un instrument de bună clasă, un muzician, oricât de talentat ar fi, obține mai greu performanțe pe termen lung. Costul unui flaut de înaltă clasă   este foarte ridicat. Prețul modelului dorit de Alexandra, care va fi achiziționat de la producătorul de instrumente "Tomasi Flute" din Austria, depășește suma de 5500 euro. Anterior sponsorizării primite de la Relevance, Alexandra a suportat din veniturile familiei achiziția unei singure componente a instrumentului, numai aceasta fiind în valoare de peste 1000 de euro.

Suportul financiar primit din partea Relevance a contribuit la suma necesară achiziției noului flaut, dar și la completarea costurilor uneia dintre cele două facultăți la care tânăra a fost acceptată în vară, respectiv Academia de Studii Economice din București (ASE). Alexandra este totodată studentă în anul I la Universitatea Națională de Muzică din București.

“Ne-au impresionat multe lucruri la Alexandra, precum  tenacitatea și pasiunea pentru flaut, instrumentul pe care îl stăpânește deja cu destulă măiestrie, dar şi curajul de a urma, în paralel cu studiile muzicale, cursurile de economie din cadrul ASE. Credem că tinerii precum Alexandra -  fata cu flautul -  trebuie să aibă şansa de a-şi desăvârşi talentul şi de aceea am decis să contribuim la eliminarea piedicilor de ordin financiar.”, a declarant Ionuț Toader, Managing Partner Relevance.

„Acest gest este în perfectă armonie cu misiunea companiei noastre, aceea de a crește calitatea vieții și satisfacția profesională și personală a tuturor celor cu care interacționăm: angajați, clienți, prieteni, comunitatea în general”, a adăugat acesta.

Despre Alexandra, fata cu flautul:

Născută în anul 1995, tânăra este studentă în anul I la Universitatea Națională de Muzică din București şi urmează în paralel și cursurile Academiei de Studii Economice din București, anul I. A început să studieze flautul la vârsta de 6 ani, iar la scurt timp a intrat în concursurile muzicale și festivalurile pentru copii, naționale și internaționale, unde a obținut premii importante și locuri pe podium. A studiat la Colegiul Național de Muzică George Enescu, la două instrumente: flaut principal și pian secundar.

Despre Relevance Management

-------------------------------------------------------
Relevance Management. Cu o istorie de 10 ani pe piața din România, Relevance Management este primul furnizor al soluției de Business Intelligence QlikView pentru companiile românești, devenind în acest interval de timp unul dintre cei mai importanți jucători ai pieței de profil din România.

Coordonată de Ionuț Toader și Valentin Barbu, fondatorii Relevance, echipa de 12 experți ai companiei lucrează pentru un portofoliu de peste 100 de clienți care provin din cele mai diverse industrii. De la retail și producție, la materiale de construcții, servicii medicale și banking, printre companiile care au ales Relevance se regăsesc nume precum ING Bank, CrisTim, Electroprecizia, Regina Maria, Holcim, Saint Gobain, Profi, Zarea, Netbridge.

La sfârșitul anului trecut, cifra de afaceri Relevance s-a ridicat la aproape 350.000 euro, iar pe anul în curs acționarii estimează o creștere a acesteia cu circa 20%.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/relevance-management/solu-ii-de-business-in-acorduri-de-flaut