Re:ply si Aviva ne reamintesc refrenul „Daca vesel se traieste, fa asa!”

BUCURESTI - 21 noiembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Conceptul campaniei de imagine Aviva Asigurari de Viata, dezvoltata de Re:ply, e inspirat de cel mai vesel si simpatic refren al copilariei. „Daca vesel se traieste” se asociaza instantaneu in mintea noastra cu momentele placute si lipsa grijilor. Mesajul campaniei este acela ca poti fi tu insuti, spontan si exuberant, atunci cand esti increzator in tine si te afli in siguranta – iar Aviva stie ce are de facut pentru ca tu sa te simti la fel de senin si de protejat, si acum, si in viitor.

„Conceptul respecta, pe de o parte, specificul categoriei, iar pe de alta, nevoile target-ului – dorinta oamenilor de a trai relaxati si de a-si pastra mereu aceeasi bucurie de viata”, spune Cristina Rusen, Client Service Director la Re:ply.

Mix-ul de media pe care a fost dezvoltata campania a fost ales pe criterii de eficienta, atat in privinta impactului, cat si a costurilor. Mesajul a fost articulat la nivel national, prin presa, print ad-uri si advertoriale (Ziarul Financiar, Biz, Cariere, TV Mania), web, prin web bannere si un concurs de fotografie pe site-ul Aviva, postere in marile centre de afaceri din Bucuresti. O idee care s-a dovedit foarte spectaculoasa prin executie a fost branding-ul de tren, mai precis brand-uirea trenurilor tip „Sageata Albastra” care au rute interesante pentru Aviva (din Bucuresti spre Brasov, Cluj, Timisoara, Sibiu, Iasi, Craiova). Tot o premiera, cel putin pentru categorie, o reprezinta branding-ul de gari – Aviva fiind prezenta, prin panouri de bun venit, in garile a cinci mari orase din tara. Concursul de fotografie gazduit pe site-ul Aviva (www.aviva.ro), inca in desfasurare pana pe 11 decembrie, a generat trafic pe site si ilustreaza felul in care romanii arata care este propria lor interpretare a mesajului „Daca vesel se traieste, fa asa!”.

„Campania a ilustrat foarte bine spiritul brandului Aviva, transmitand un mesaj optimist, care se retine usor, si care creeaza asocieri pozitive pentru marca Aviva”, spune Giliola Ignat, Brand Communication Manager la Aviva.

Mesajul campaniei este sustinut de expertiza si pozitionarea pe care compania o are la nivel mondial – Aviva fiind lider european pe piata pensiilor si asigurarilor de viata si avand o experienta de neegalat, de peste 300 de ani, in domeniul asigurarilor.

Despre Re:ply Marketing

La campania de imagine Aviva au lucrat, din partea Aviva, Andy McLennan (Director Market Development) si Giliola Ignat (Brand Communication Manager), din partea Starcom, Iulia Negruti (Press planner) si Horea Mihoc (Outdoor planner), iar din partea Re:ply, Diana Capatina (Copywriter), Iulian Puiu (Art Director), Daniel Nanboe (Art Director), Cristina Rusen (Client Service Director) si Andreea Guci (Account Manager).

Re:ply este o companie specializata in comunicare interna si externa de brand, identitate de corporatie si publishing. Printre clientii sai se numara Baneasa, UPC-Astral, IKEA, Dacia-Renault, Distrigaz, Europolis, Aviva si Metro.

Diana Capatina
copywriter/partner

diana@reply.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/reply-marketing/reply-si-aviva-ne-reamintesc-refrenul-daca-vesel-se-traieste-fa-asa