Penny Market se deschide la Brăila, Paşcani, Băicoi şi Slatina

BUCURESTI - 22 decembrie 2011

Comunicat tip General in Retail

REWE România, compania care operează reţeaua de magazine de tip discount Penny Market şi Penny Market XXL, a deschis azi 5 noi magazine, ajungând la o reţea de 128 de unităti.

Penny Market se deschide la Brăila, Paşcani, Băicoi şi Slatina

Reţeaua germană continuă să îşi consolideze poziţia de top pe piaţa românească printr-o politică agresivă de expansiune. In anul 2011 compania a deschis 12 magazine noi şi a remodelat 28 de unităti Penny Market si 2 unităţi Penny Market XXL. Investiţia totală din acest an se ridică la peste 45 de milioane de euro.  

3 din cele 5 magazine Penny Market deschise azi la Brăila (2 magazine: str. Micov nr.7 şi Microhala, Hipodrom nr. 737), Paşcani (str. Gării nr. 95), Băicoi (str. Republicii nr.338) şi Slatina (str. Manstirii nr. 23) aduc elemente noi, atât în ceea ce priveşte suprafaţa de vânzare cât şi aspectul exterior al magazinului. Spaţiul de vânzare a fost extins la peste 800 m2, iar designul exterior a fost stilizat.

Compania işi va menţine ritmul de expansiune agresivă şi în anul 2012.

La nivel naţional, Rewe România a creat - până în prezent - peste 2.680 de locuri de muncă, iar ca urmare a deschiderii noilor magazine au fost create – la nivel local –  peste 75 de locuri de muncă suplimentare.

 Noile magazine vor oferi o gamă variată de produse, care acoperă tot necesarul zilnic, la cel mai bun raport calitate-preţ.

Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare.

Totodată, noul magazin va avea un sortiment bogat de mărci proprii, atât naţionale cât şi internaţionale, produse de calitate superioară la preţuri foarte avantajoase.

Clientii vor avea la dispoziţie o clădire modernă, construită după standardele actuale, ce oferă condiţii optime pentru a face cumpărăturile într-un ambient deosebit şi în timp foarte scurt. Compartimentarea clară pe grupe de produse facilitează orientarea clienţilor.   Un punct forte îl reprezintă departamentul de produse proaspete.

Penny garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea produselor la cele mai bune preţuri, pentru: mezeluri, brânzeturi & produse lactate, legume şi fructe.

De asemenea, clienţii se vor putea bucura zilnic de un sortiment variat de carne proaspătă - marcă proprie - cât şi de raionul de brutărie, unde vor putea achiziţiona specialităţi de pâine şi patiserie proaspăt coapte în magazin.

Alături de gama variată de produse alimentare, Penny Market îşi va întâmpina săptămânal clienţii cu oferte tematice atractive la produse nealimentare, ca de exemplu: articolele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon.

 

Despre REWE România

Grupul REWE se numără printre liderii europeni în comerţul alimentar, fiind prezent în ţări precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia şi Bulgaria. Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul din cei mai activi retaileri din România. Alături de cele 122 de magazine Penny Market, compania mai operează pe piaţa românească 6 magazine Penny Market XXL.

 

Despre REWE ROMANIA SRL

Despre REWE România

Grupul REWE se numără printre liderii europeni în comerţul alimentar, fiind prezent în ţări precum Germania, Austria, Italia, Ucraina, Ungaria, Rusia, Cehia şi Bulgaria.

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE şi unul din cei mai activi retaileri din România. Alături de cele 122 de magazine Penny Market, compania mai operează pe piaţa românească 6 magazine Penny Market XXL.


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rewe-romania/penny-market-se-deschide-la-brila-pacani-bicoi-i-slatina