Comunicate S.C. e-Sondaj S.R.L.

Compania S.C. e-Sondaj S.R.L. a emis 5 comunicate de presa

  • e-Sondaj: Economia Brailei la 20 de ani dupa comunism

    BUCURESTI - 6 iulie 2009

    e-Sondaj a desfasurat in perioada 15 Aprilie - 1 Iunie 2009 un studiu de piata online cu tema 'Economia Brailei la 20 de ani dupa comunism'. Esantionul a fost format din 304 respondenti cu domiciliul stabil in Braila.    comunicatul de presa

  • Publicitatea prin ochii tai

    BUCURESTI - 11 iunie 2009

    Lume, lume! trender si e-Sondaj au nevoie acum, mai mult ca oricand, numai si numai de parerea voastra si a nimanui altcuiva! Pentru ca doar voi, consumatorii, sunteti cei autorizati pentru a va da cu parerea!
        comunicatul de presa

  • Economia Brailei la 20 de ani dupa comunism. Primul e-Sondaj!

    BUCURESTI - 21 aprilie 2009

    e-Sondaj in parteneriat cu InfoEST au decis sa ia pulsul brailenilor la 20 de ani de la Revolutie.    comunicatul de presa

  • e-Sondaj: Craciunul la romani

    BUCURESTI - 15 ianuarie 2009

    e-Sondaj a realizat in perioada 3 – 13 decembrie 2008 un sondaj cu privire la Obiceiurile si Atitudinile romanilor fata de Sarbatoarea Craciunului. Studiul a fost realizat online pe 400 de respondenti din mediul urban.    comunicatul de presa

  • e-Sondaj: Sfarsitul cercetarii de piata asa cum am cunoscut-o pana acum

    e-Sondaj: Sfarsitul cercetarii de piata asa cum am cunoscut-o pana acum

    BUCURESTI - 8 decembrie 2008

    S-au spus atatea despre marketing si despre cercetarea de piata, s-au emis atatea teorii si intregul domeniu a fost atat de saturat de informatie redundanta incat vechile tehnici de a vinde se dovedesc ineficiente intr-o societate care se transforma tot mai rapid, de la o luna la alta, uneori de zi la zi. Doar ideile originale si informatiile acurate si in timp real din piata mai pot aduce succesul unei companii. Marketingul se muta si el din ce in ce mai mult in mediul virtual iar metodele clasice ale cercetarii de piata se dovedesc prea lente pentru societatea actuala. Astfel, cercetarea de piata se muta si ea online si tinde sa devina tot mai rapida.    comunicatul de presa