Lumea buna face lumea mai buna!

BUCURESTI - 11 decembrie 2006

Comunicat tip General in Social

In cadrul Festivalului Brazilor de Craciun 2006, braduti unicat si oameni cu suflet au adus copiilor peste 300.000 de euro in Romania si peste 300.000 de lire sterline in Anglia

Bucuresti, 8 decembrie – Vedete, designeri, companii, oameni generosi au reusit sa aduca marti seara in cadrul Galei Festivalului Brazilor de Craciun cea mai mare suma stransa vreodata in istoria acestui festival in Romania. Cei 17 brazi licitati in cadrul festivalului Brazilor de Craciun, pe 5 decembrie, au reusit sa stranga in total suma de 272.500 Euro. Alti 6.100 Euro au fost obtinuti din vanzarea biletelor de tombola, unde s-au castigat premii atractive donate de diferiti sponsori (obiecte de decor, produse cosmetice, articole de vestimentatie si accesorii, sesiuni de infrumusetare la saloane exclusiviste din Bucuresti, etc.). Suma este completata de alti 59.600 de euro adunati din donatii inaintea evenimentului, totalul fiind 338.200 de euro.

Gala Festivalului Brazilor din Anglia, care se desfasoara de 18 ani in Anglia, a avut loc tot pe 5 decembrie in incinta Muzeului de Istorie Naturala din Londra, si a fost patronat de Excelenta Sa, Printesa Regala Anne. Bradutii creati de Harrods, Jimmy Choo, Coutts & Co, sau Ducati Motorbike au adus peste 300.000 de lire sterline copiilor defavorizati din Anglia si din restul lumii.
Gala Festivalului Brazilor de Craciun in Romania s-a desfasurat in incinta Grand hotel Marriott.

„Am asistat cu placere la o parada a generozitatii si constat ca exista oameni de mare calitate in randul celor foarte bogati. Sunt mandra ca mi-am adus contributia la sansa unor copii nefericiti, fac asta mereu, cu convingerea ca doar asa putem sa ne definim ca oameni.” a declarat Mihaela Radulescu care a prezentat bradul Veuve Clicquot & ID Sarrieri si bradul Ingrid Vlasov.

Marius Ivan, a licitat in nume personal, achizitionand 4 brazi si contribuind la achizitia in comun a bradutului Togo Design care a stabilit si recordul licitatiei, donand in total suma de 60.000 de euro: „ Imi doresc sa ma implic si mai mult, in mod constant, sa ajutam copiii care nu au alta sansa sa se integreze. Sunt mandru ca si copiii mei sunt implicati in diferite proiecte pentru copiii defavorizati si incearca sa schimbe ceva. Am venit decis sa ma implic si sunt fericit ca am putut sa ajut acesti copiii. As vrea să transmit cu această ocazie un mesaj tuturor celor care au posibilitati materiale: sa incerce sa se implice in acest proces de reabilitare si ajutorare a copiilor defavorizati. Cu totii trebuie sa reusim
sa le schimbam viata in mai bine, sa avem grija de ei pana cand se integreaza in societate.'
Marius Ivan este actionarul principal al companiei Creativ Invest / Global Real Invest, se implica activ in proiecte imobiliare si este unul din cei mai bogati 300 de romani.
Bogdan Enoiu a licitat atat in numele agentiei McCann Erickson cat si in nume personal pentru 3 brazi (Wilhelmina Arz, bradul creat de voluntarii si copiii centrelor Salvati Copiii si bradutul creat de compania Ericsson Telecommunications) contribuind si la achizitia in comun a bradului semnat Togo Design, donand in total suma de 67500 de
euro/: //„Intotdeauna ma implic in cauze sociale si in special in cele privind copiii si in seara aceasta am venit decis sa sprijin si mai mult programele desfasurate de catre Salvati Copiii. Prea putini oameni care ar putea sa schimbe ceva prin contributiile lor se implica in astfel de proiecte.” /a declarat dl Bogdan Enoiu dupa eveniment.
Adrian Ispravnic, om de afaceri, detinator al francizei Benvenuti, a licitat in nume personal 2 brazi donand in total suma de 32.000 de euro (bradul Veuve Clicquot & ID Sarrieri si Larisa Claru).
BRD GSG, unul din sponsorii festivalului, a achizitionat bradul Ingrid Vlasov pentru suma de 30.000 de euro

Ceilalti braduti au fost achizitionati de companii ca Rolex, Henkel Romania, Düfa, Artima, Unilever, Avangarde, grupul BBDO Romania, Class Mob.
Marius Moga, autorul imnului Festivalului Brazilor de Craciun a creat doi braduti din diapazoane, pe care i-a daruit copiilor centrelor Salvati Copiii.

Andi Moisescu, prezentatorul deja de traditie al Galei a condus cu prestanta si eleganta o licitatie de succes care a reusit sa adune cea mai mare suma obtinuta in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun de pana acum, alaturi de vedete ca Mihaela Radulescu, Ilie Nastase, Loredana Groza, Dana Razboiu, Venera Arapu, Marius Vintila si familia, Oana Cuzino, Florin Chilian, Ovidiu Buta sau Corina Barladeanu care au prezentat povestea fiecarui brad.

Liviu Sfrija, presedinte Henkel Romania si membru al Comitetului Onorific al Festivalului Brazilor de Craciun a fost fericit sa afirme dupa terminarea evenimentului: „Henkel Romania a fost alaturi de organizatia Salvati Copiii chiar de la prima editie a Festivalului Brazilor de Craciun. Este un proiect “de suflet” pentru noi in care investim an de an timp si bani si sunt extrem de mandru de faptul ca in acest an am reusit sa depasim pragul de 300.000 Euro stransi in folosul copiilor defavorizati. Ma bucur ca de la editie la editie, creste valoarea donatiilor si implicit din ce in ce mai multi copiii pot fi salvati. Este un semn ca oamenii sunt interesati de aceasta problema si doresc sa se alature cauzei noastre in numar din ce in ce mai mare.”

Gabriela Alexandrescu, presedinte executiv Salvati Copiii anunta noi proiecte care vor fi posibile datorita fondurilor stranse in Festivalul Brazilor de Craciun: „Datorita generozitatii companiilor si persoanelor care au contribuit la aceasta editie a Festivalului Brazilor, vom extinde la 800 numarul copiilor care vor beneficia de educatie si protectie si vom stabili inca doua centre educationale in Timisoara si Brasov.”

Sponsorii principali ai editiei 2006 a Festivalului Brazilor de Craciun sunt Artima si Henkel Bautechnik, alaturi de care s-au implicat: Ericsson Telecommunications, Rolex, JW Marriott Grand Hotel, ApaNova, American Express, Avon, BRD Group Société Génerale, Cosmote, Düfa, Germanos, Motorola, Ultex, Artvista.
Parteneri media: Cotidianul, Beau Monde, Monden, Banii Nostri, Business Magazin, Ziarul Financiar, Story, Gandul, Pro Tv Magazin.

Rezultatele licitatiei:
- Bradul Agnes Toma – 10.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Alexandru Ghildus – 12.000 Euro, achitizionat de Rolex
-Bradul Lena Criveanu – 10.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Razvan Ciobanu – 13.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Beau Monde – 10.000 Euro, achizitionat de Dufa
-Bradul Wilhelmina Arz – 15.000 Euro, achizitionat de Bogdan Enoiu (in nume personal)
-Bradul Leon Mocanu – 9.000 Euro, achizitionat de Artima
-Bradul Larisa Claru – 10.000 Euro, achizitionat de Adrian Ispravnic
-Bradul Ericsson Telecommunications – 11.500 Euro, achizitionat de McCann Erickson
-Bradul Veuve Clicquot & ID Sarrieri – 22.000 Euro, achizitionat de Adrian Ispravnic
-Bradul Ingrid Vlasov – 30.000 Euro, achizitionat de BRD GSG
-Bradul Oxette – 17.000 Euro, achizitionat de Marius Ivan
-Bradul Rita Muresan – 10.000 Euro, achizitionat de BBDO Romania
-Bradul Voluntarilor si Copiilor din Centrele “Salvati Copiii” – 35.000 Euro, achizitionat de McCann Erickson
-Bradul Irina Marinescu– 12.000 Euro, achizitionat de Unilever
-Bradul Junior Achievement - 10.000 Euro, achizitionat de Avangarde
-Bradul Togo Design – 36.000 Euro, achizitionat de Henkel, Class Mob, Marius Ivan, McCann Erickson


Festivalul Brazilor de Craciun este sustinut de comunitatea diplomatica si de afaceri, reunita intr-un comitet onorific. Printre personalitatile si companiile care sprijina acest proiect se numara: dl. Andi Moisescu (realizator TV), dl. Liviu Sfrija (Presedinte Henkel Romania), dl. Dan Moraru (CEO BBDO Romania), dna. Corina Barladeanu (Manager 2activePR), dna. Tereza Munteanu (Managing Director Young&Rubicam), dna. Ileana Pescariu (Managing Partner .Publicis Dialog), dl. Patrick Gelin (Presedinte, Director General BRD - Groupe Société Générale), dl. Pierre Poupard (reprezentant UNICEF pentru Romania), dna. Mihaela Geoana (Presedinte Fundatia Renasterea), dna. Veronica Savanciuc (Lowe & Partners, Presedinte IAA Romania), dna. Rodica Moise (Coordonator National ILO-IPEC).

Despre Salvati Copiii Romania

In 2005 Festivalul Brazilor de Craciun a strans 155 000 de euro. Datorita acestor fonduri, Salvati Copiii Romania a dezvoltat programe de reintegrare sociala si scolara a copiilor care traiesc sau muncesc pe strada si care au abandonat scoala siliti de dificultatile financiare ale familiilor lor. Noi centre educationale au fost deschise iar serviciile de asistenta sociala au cuprins un numar mai mare de copii. Centrul Educational Maresal Averescu a fost deschis in decembrie 2005 in parteneriat cu Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, sector 1 si cu Scoala nr. 1 „Sfintii Voievozi” si programe similare de reintegrare a copiilor sunt desfasurate incepand de anul acesta si in orasele Targu Mures, Bistrita, Focsani si Resita, in plus fata de cele existente deja in Iasi si Craiova.
Prin derularea acestor programe, Salvati Copiii a oferit anul acesta asistenta sociala si educationala unui numar de 615 copii si parintilor lor din Bucuresti si din tara. Activitatile dezvoltate au cuprins recuperarea materiei conform cu programa scolara, activitati de asistenta sociala stradala, consiliere psihologica, asistenta medicala, consiliere juridica, dar si activitati artistice si sportive si acordarea de suport material (rechizite, imbracaminte, alimente).
Salvati Copiii Romania este o organizatie neguvernamentala, avand statut de utilitate publica, activa in domeniul promovarii drepturilor copilului din 1990. Este membra a International Save the Children Alliance, care este cea mai mare organizatie independenta din lume, de promovare a drepturilor copiilor, are 27 de membri si desfasoara programe in peste 100 de tari. Salvati Copiii este implicata in diferite proiecte de educatie, protectie sociala si advocacy pentru copiii aflati in familii sarace, copiii victima a violentei, copiii strazii, copiii refugiati etc., lucrand cu copiii si familiile acestora pentru imbunatatirea vietii lor de zi cu zi si crearea unor planuri de viitor. Salvati Copiii isi utilizeaza experienta globala pentru a obtine din partea organismelor guvernamentale decizii si initiative de pe urma carora sa beneficieze toti copiii.

Sabina Stirb, Pleon Graffiti; tel: 021-316 0200 sau sabina.stirb@pleon.ro
Adela Simionescu, Salvati Copiii; tel: 021 – 316 01 15 sau adela_simionescu@salvaticopiii.ro
http://www.festivalulbrazilor.artvista.ro/

rosc@salvaticopiii.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/salvati-copiii-romania/lumea-buna-face-lumea-mai-buna