Vodafone Australia alege SAS pentru a-şi optimiza campaniile de marketing

BUCURESTI - 4 decembrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Seriile Premier Business Leadership, LAS VEGAS (20 octombrie 2008) – SAS, liderul în business analytics, a oferit Vodafone Australia un software SAS pentru optimizarea marketingului în vederea creşterii campaniilor de marketing prin tehnici avansate de analiză şi optimizare.

Vodafone are în vedere, în mod normal, peste un milion de clienţi pentru desfăşurarea campaniilor prin poştă directă. Dar strategia de contact din ce în ce mai necorespunzătoare, a determinat societatea să solicite o soluţie avansată de optimizare a campaniei.

Directorul departamentului de Analytics and Campaign Intelligence pentru Vodafone Australia, Cahyadi Poernomo, a explicat: „Am decis să trecem la o soluţie inteligentă din cauza duratei prea lungi care era necesară pentru prelucrarea manuală a informaţiilor. Pe măsură ce campaniile deveneau mai numeroase şi mai integrate, capacităţile noastre ajungeau să fie aproape impracticabile'.

„Implementând SAS, am estimat că vom putea îmbunătăţi semnificativ rentabilitatea pentru campaniile de marketing, în timp ce satisfacţia clienţilor creştea prin eliminarea comunicaţiilor de marketing necoordonate sau conflictuale. Vodafone va fi prima societate de telecomunicaţii din Australia care va beneficia de avantajele complete ale acestor instrumente'.

Directorul pe SAS Australia şi Noua Zeelandă, Gordon Clubb, a declarat: „Suntem încântaţi că ramura locală a celei mai mari societăţi de telefonie mobilă din lume a ales SAS. În telecomunicaţii, unde concurenţa acerbă şi susţinerea marginilor de profit sunt provocări continue, nu este loc pentru campanii de marketing cărora le lipseşte unica versiune a adevărului pe care le-o pot oferi doar cele mai noi soluţii de informare asupra clienţilor.

Vodafone cheltuieşte milioane de dolari pe campanii de marketing direct. Poernomo afirmă că această societate intenţionează să reducă investiţiile cu până la 30 la sută, beneficiind în acelaşi timp de un profit la acelaşi nivel sau chiar mai bun. Poernomo a explicat că: „SAS îndeplineşte toate criteriile noastre de selecţie. Instrumentul a avut capacităţi bune şi s-a potrivit structurii şi sistemelor noastre actuale. SAS oferă şi asistenţă nonstop, ceea ce este nemaipomenit.Unul dintre principalele beneficii pe care le-a oferit SAS a fost experienţa şi cunoştinţele oamenilor săi. Este un avantaj foarte mare pentru noi să dispunem de experţi interni în implementarea de soluţii asemănătoare la nivel mondial.”

SAS este folosit în cadrul grupului Vodafone pentru a oferi modele şi a prognoza analize din aplicaţii precum managementul relaţiei cu clienţii prin managementul resurselor serviciilor lor de IT în mai multe ţări incluzând Australia, Italia, Noua Zeelandă şi India.

Programul SAS de optimizare a campaniilor de marketing adună şi analizează statistici pentru a calcula cu precizie care sunt elementele din cadrul campaniilor de marketing care au succes. Informarea la minut ajută la identificarea canalelor celor mai eficiente într-o anumită situaţie, a clienţilor care trebuie aleşi drept ţintă şi asigură eficienţa generală a campaniei. Analizele se folosesc pentru a perfecţiona şi optimiza crearea şi implementarea campaniilor viitoare pentru un profit mai mare.

Anunţul a venit în cadrul evenimentului The Premier Business Leadership Series din Las Vegas, o conferinţă de afaceri prezentată de SAS care aduce împreună peste 500 de participanţi din sectoarele public şi privat pentru a face schimb de idei cu privire la problemele esenţiale din afaceri.

Despre SAS Institute GmbH Romania

SAS Institute este o companie americană internaţională care activează de 32 de ani pe piaţa de software analitic. SAS Institute este cea mai mare companie privată de software din lume. În prezent un număr de peste 35 000 de companii din 190 de ţări dispun de serviciile pe care le oferă.

Înfiinţată în 1976, în Cary, North Carolina, S.U.A., compania este specializată în soluţii software care oferă un important suport de decizie managerilor de astăzi, prin transformarea datelor structurate şi nestructurate, existente într-o întreprindere, în informaţii concrete, utile, valoroase.

Compania SAS Institute realizează 95% din cifra de afaceri prin vânzarea de licenţe de software. Ceilalţi 5% provin din servicii de consultanţă, pregătire si certificare. Pentru a-şi completa oferta de produse si soluţii, SAS Institute şi-a creat de-a lungul timpului o reţea foarte mare de parteneri de afaceri. Partenerii SAS oferă consultanţă, implementează şi dezvoltă soluţii tehnice care au la bază aplicaţiile SAS.

SAS Institute GmbH România
str. Lisabona nr. 3, sector 1, Bucureşti,
telefon: 021 231 91 16/17
fax: 021 231 91 29
http://www.sas.com
corina.dumitrescu@eur.sas.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sas-institute-gmbh-romania/vodafone-australia-alege-sas-pentru-a-si-optimiza-campaniile-de-marketing