DEC a implementat pentru FC STEAUA BUCUREŞTI primul sistemul de ticketing online în România

Oradea - 17 iulie 2009

Comunicat tip General in IT&C

FC Steaua Bucureşti a lansat, în premieră în România, sistemul online de vânzare de bilete (ticketing). Compania DEC, partener tradiţional al clubului STEAUA BUCUREŞTI, ce promovează brandul KeyTicket STADIUM, a implementat, pentru prima oară în România, sistemul de ticketing online în cadrul clubului de fotbal.

DEC a implementat pentru FC STEAUA BUCUREŞTI primul sistemul de ticketing online în România

FC Steaua Bucureşti a lansat, în premieră în România, sistemul online de vânzare de bilete (ticketing). Compania DEC, partener tradiţional al clubului STEAUA BUCUREŞTI, ce promovează brandul KeyTicket STADIUM, a implementat, pentru prima oară în România, sistemul de ticketing online în cadrul clubului de fotbal.

Începând cu data de 14 iulie 2009, STEAUA vine în întâmpinarea fanilor oferindu-le, pentru prima oară în ţara noastră, sistemul de ticketing online, astfel încât suporterii nu vor mai fi nevoiţi să se deplaseze la stadion pentru a-şi achiziţiona biletele şi riscând astfel să nu mai găsească, ci le vor putea cumpăra online, chiar cu trei zile înaintea unui meci.

Toţi fanii Stelei care vor dori să îşi achiziţioneze bilete la meci din faţa computerului vor trebui să urmeze următorii paşi:

1) Accesând www.fcsbticketing.com sau www.steauafc.com/ticketing se creează un cont de utilizator, securizat pe bază de CNP
2) log-in pe baza de username şi parolă unice
3) Selectarea meciului dorit
4) Selectare „bilet clasic” sau „TICKET-Card”
5) Se efectuează plata
6) Se vizualizează biletul cumpărat
7) După emiterea biletului, cumpărătorul îl va primi prin curier sau, dacă doreşte, îl poate ridica de la casa de bilete nr. 30 din incinta stadionului

Trebuie amintit faptul că, din motive logistice (valabil pentru clienţii care doresc să primească biletele prin curier), clubul a decis ca biletele online să poată fi achiziţionate doar cu până trei zile înaintea partidei alese.

De asemenea, există şi două meniuri ce conţin informaţii referitoare la modalităţile de plată şi de cumpărare a unui bilet. Dat fiind faptul că este vorba despre o aplicaţie în cadrul căreia biletul se achită online, cumpărătorul trebuie să deţină un card bancar care îi permite efectuarea de plăţi online. Tipurile de carduri acceptate sunt enumerate pe pagina web aferentă aplicaţiei.

Printre alte numeroase facilităţi oferite suporterilor stelişti, noul sistem permite:

1) alegerea locului pe stadion
2) emiterea unui ticket card, un fel de semi-abonament valabil doar pentru anumite meciuri alese de cumpărător, pe care clientul îl va primi şi va fi valabil tot sezonul
3) statusul biletelor, adică rezervare timp de 24 de ore, timp în care clientul va trebui să efectueze plata şi acces permanent la informaţii privind statusul comenzii

STEAUA devine astfel singurul club de fotbal din România care va avea un sistem propriu de ticketing online, integrat cu cel existent deja la casele de bilete ale stadionului.

Despre sc DEC srl

DEC este cea mai inovativă companie dezvoltatoare de soluţii IT de securitate din România, cu una dintre cele mai îndelungate experienţe în acest domeniu. Înfiinţată în 1991, DEC are un portofoliu impresionant de parteneri strategici care au beneficiat alegând soluţiile noastre IT la cheie.

DEC este specializată în dezvoltare şi implementare de soluţii IT integrate pentru control acces; pontaj; control patrulă mobilă; acces campus universitate; control acces rezidenţial; control acces hotelier; ticketing şi acces parcare; ticketing pentru: ski, piscine, stadioane, expoziţii, muzee, concerte; supraveghere video; vânzări mobile.

Compania a implementat ca premieră în România, prima soluţie de ticketing pentru ski cu tehnologie RFID (Pârtia Şuior, în 2004), precum şi prima soluţie de ticketing pentru stadioane (Stadionul „Dan Păltinişanu” al FC Timişoara, cu tehnologie RFID, în 2005).

În 2007, soluţia a fost implementată extins pe stadionul Ghencea al FC STEAUA, devenind cea mai mare şi cea mai complexă soluţie de ticketing pentru stadioane din România, incluzând extinderi pentru urmărirea spectatorilor, triplă supraveghere video, e-ticketing (din 2009) şi BI-ticketing (din 2009), dar şi combinând inclusiv supravegherea video şi soluţii de inteligenţă pentru urmărirea vizitatorilor. Singura soluţie din România considerată 'în conformitate cu cerinţele UEFA' (şi stând l), soluţia KeyTicket STADIUM dezvoltată de DEC pentru stadionul FC Steaua a fost stă la baza elaborării Legii 4/2008 privind prevenirea şi combaterea violenţei cu ocazia competiţiilor şi a jocurilor sportive.

În 2008, DEC a implementat soluţia de ticketing şi pe stadionul „Dr. Constantin Rădulescu” al CFR Cluj, cât şi partea de acces şi validare tichete şi carduri abonamente şi VIP stadionul „Dinamo” al FC DINAMO Bucureşti, respectiv.

DEC este partener Microsoft Gold Certified, iar competenţele recunoscute de Microsoft sunt ISV/Software Solutions şi Networking Infrastructure Solutions. Inginerii DEC sunt Microsoft Certified Professionals (MCP), MCTS (Microsoft Certified Tehnical Specialist), sau sunt specialişti certificaţi Cisco (CCNA şi CCAI). DEC este partener (Associate Member) în programul Intel® Channel Partner şi deopotrivă partener Intel în programul Intel Inside®.

Recunoaşterile partenerilor noştri sunt de asemenea adresate produselor pe care le dezvoltăm: în urma testărilor realizate de Microsoft, programul nostru, KeyPont, pentru soluţiile de control acces & pontaj DEC, este inclus în catalogul Microsoft al aplicaţiilor software româneşti, fiind singurul produs Românesc recomandat de Microsoft pentru soluţiile de control acces şi pontaj. În plus, KeyPont este verificat de IBM şi inclus în portofoliul de soluţii al programului Built On IBM Express Advantage™.

Alina GÂDOIU, Coordonator Marketing
E-mail: agadoiu@dec-it.eu
Tel.: +40720 800 600
www.dec-it.ro

pr@dec-it.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-dec-srl/dec-a-implementat-pentru-fc-steaua-bucuresti-primul-sistemul-de-ticketing-online-in-romania