SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE - 09 MAI 2008
BUCURESTI - 7 aprilie 2008
Comunicat tip General in Educatie / Cultura
SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE
SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE
Bucuresti – 09 Mai
Obiectivele cursului:
Agenda cursului Customer Care:
1.Customer Care - introducere
2.Sa intelegem clientii – dorinte, nevoi si asteptari
3.Tipuri de clienti si modele de comportament
4.Controlul emotiilor
5.Comunicarea – verbala si nonverbala
6.Comunicarea scrisa
7.Ascultarea activa
8.Rezolvarea plangerilor
9.Solutionarea conflictelor
10.Clienti dificili
Ne adresam tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interactioneaza cu clienti interni sau externi
Trainer: Diana Stefanescu
Vineri 09 mai
- 09.00 - 11:00 - program de training
- 11:00 - 11:15 - coffee break
- 11:15 - 13:00 - program de training
- 13:00 - 14:00 - pauza
- 14:00 - 15:30 - program de training
- 15:30 - 15:45 -coffee break
- 15:45 - 17:00 - program de training
Investitie
Pretul este de 139 euro fara TVA pentru o persoana.
Pentru grupuri mai mari de 3 persoane se acorda o reducere de 10%.
Investitia dumneavoastra include:
* activitatea de training;
* materialele de lucru;
* certificat de participare pentru fiecare participant;
* coffee-break
Pentru inscrieri si detalii suplimentare va stam cu placere la dispozitie.
Despre SC NAVIGATOR CONSULT SRL
Navigator Consult este o prezenta in coaching si training din 2003, cu programe livrate cu succes in industrii ca telecom, automobile, financiar-bancar si bunuri de larg consum. Modul de lucru aduce noutate prin implicarea participantilor si dezbaterea unor teme ancorate in realitatile mediului de afaceri local.
Navigator Consult va sprijina in indeplinirea telurilor profesionale si a aspiratiilor personale si in realizarea strategiilor de lucru pe cai profitabile intr-un mediu deschis, motivant si cu entuziasm.
Va invitam la SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE
Diana vine cu o experienta directa in relatiile cu clientii dobandita in companii de servicii si este interesata sa impartaseasca experienta si ideile cu aplicabilitate imediata.
Ca trainer este deschisa sa lucreze cu participantii in directia imbunatatirii abilitatilor de lucru si relationare a acestora. Interesele sale sunt in zone ca relatii cu clientii, vanzari, management.
Telefon: 0724.072.764
Diana Stefanescu
office@navigatorconsult.ro