Cum sa iti promovezi afacerea de sarbatori

BUCURESTI - 22 decembrie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Activitatea unei firme fluctueaza pe parcursul unui an in functie de anotimp, trend, domeniu de activitate, dar si de strategia de marketing adoptata.
In perioada sarbatorilor jucariile, cozonacii, decoratiunile, hainele, brazii, produsele alimentare s.a. devin cele mai cautate si cumparate produse, iar pentru companiile producatoare sezonul sarbatorilor de iarna markeaza o crestere a vanzarilor daca strategia de marketing si cea de productie este organizata si implementata corect. Ideal este indicat sa iti stabileste un plan de promovare online anual, defalcat pe luni.

 

Activitatea unei firme fluctueaza pe parcursul unui an in functie de anotimp, trend, domeniu de activitate, dar si de strategia de marketing adoptata.

In perioada sarbatorilor jucariile, cozonacii, decoratiunile, hainele, brazii, produsele alimentare s.a. devin cele mai cautate si cumparate produse, iar pentru companiile producatoare sezonul sarbatorilor de iarna markeaza o crestere a vanzarilor daca strategia de marketing si cea de productie este organizata si implementata corect. Ideal este indicat sa iti stabileste un plan de promovare online anual, defalcat pe luni.

Pentru ca timpul este cea mai importanta resursa a oamenilor, de la an la an creste volumul cumparaturilor realizate in mediul online, iar in prezent marile magazine pun la dispozitia clientilor toate produsele de care au nevoie pentru a le economisi timp pretios, timp pe care l-ar fi petrecut plimbandu-se dintr-un magazin in altul si in plus trebuie adaugat si timpul petrecut la cozi pentru a plati produsele.

Mediul online va faciliteaza intreaga activitate. Fie ca sunteti client sau furzinor de produse sau servicii, online-ul va pune la dispozitie toate resursele si posibilitatile necesare pentru a va atinge obiectivele.

Pentru firmele ce isi desfosoara activitatea in mediul online, perioada sarbatorilor poate marca o crestere a numarului de comenzi sau in cazul cel mai rau o scadere a acestora. O strategie de marketing foarte bine pusa la punct si adaptata domeniului de afaceri poate schimba lucrurile radical.

De exemplu tricourile sunt mai putin cautate in acesta perioada insa o campanie de reduceri sau oferirea lor la preturi irezistibile va sterge din mintea clientilor faptul ca acestea nu  sunt tocmai potrivite pentru acest sezon.

Din acest motiv va recomandam sa parcurgeti urmatoarele etape pentru a stabili daca aceasta perioada este favorabil sau nu companiei dumneavoastra:

- analizati domeniul de activitate al firmei, portofoliul de produse si istoricul vanzarilor din aceeasi perioada pentru a determina daca produsele comercializate sau serviciile prestate sunt cautate in aceasta perioada;

- stabiliti publicul tinta caruia urmeaza sa va adresati;

- selectati produsele/serviciile ce urmeaza a fi promovare;

- stabiliti un buget de promovare al produselor/serviciilor pentru aceasta perioada;

- stabiliti canalele pe care urmeaza sa va promovati;

- ganditi campanii care sa va aduca cresteri ale comenzilor.

In perioada sarbatorilor cu totii manifestam o dorinta de a achizitiona cadouri c

Despre Radio Teen

Un grup de tineri care promovează muzica, educația și divertismentul prin intermediul emisiunilor live și a articolelor. În plus, oferim servicii de promovare online și SEO celor care doresc să își facă cunoscută afacerea în online.