„Deliciosul te învaţă”

Vaslui - 19 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Agricultura

Live site

O campanie de educare a prichindeilor

„Deliciosul te învaţă”

 

Care este motivul pentru care aţi pornit campania “Deliciosul te învaţă”?

Comunitatea este importantă pentru noi şi credem cu tărie că avem o responsabilitate importantă faţă de ea. Această responsabilitate reprezintă dorinţa noastră de a ne implica şi de a da ceva înapoi societăţii în care existăm,  de a ne arăta respectul şi recunoştinţa faţă de comunitatea care ne-a susţinut şi ne-a sprijinit. Pentru că de aici am demarat afacerea care s-a extins la nivel treptat-treptat, am decis să pornim în unităţile şcolare campania de educare “Deliciosul te învaţă”.

Direcţia de comunicare a campaniei “Deliciosul te învaţă” este motivată de contextul actual în care regimul alimentar nesănătos afectează stilul de viaţă a oamenilor, în special a copiilor. Mâncarea gătită în casă a fost înlocuită cu semipreparate sau, chiar mai rău, cu mâncarea fast-food, iar din cauza aspectului sau a gustului “apetisant”, copiii cad foarte uşor în capcana mâncărurilor nesănătoase. Astfel a luat fiinţă proiectul nostru educativ “Deliciosul te învaţă”.

Studiile arată faptul că mulţi dintre copii merg de cel puţin 4 ori pe săptămână în localuri cu mâncare fast-food. La acestea se adaugă stilul de viaţă nesănătos în care sportul sau mişcarea nu intră în activităţile zilnice, aproape jumătate dintre cei mici nefăcând nici un fel de activitate sportivă.

Cum intenţionaţi să modificaţi acest tip de comportament care, totuşi, a pătruns destul adânc în mentalitatea românească?

Noi înţelegem faptul că prichindeii noştri sunt mofturoşi şi se plictisesc repede de orice fel de activitate sau “jucărie nouă”, dar tocmai pe acest fapt ne-am bazat în găsirea unor soluţii pentru rezolvarea problemei de alimentaţie nesănătoasă.

Conceptul de la care am plecat în crearea campaniei a fost cel de implicare a celor mici în pregătirea mesei, încercând să găsim moduri hazlii şi interactive de a găti, de a aranja mâncarea în farfurie. Scopul nostru este să contribuim la dezvoltarea aptitudinilor (îndemânare, creativitate) prin prezentarea de reguli de bază, dar şi prin propunerea de sarcini simple pe care aceştia să le ducă la bun sfârşit.

Noi credem că modificarea comportamenului alimentar nesănătos trebuie să pornească de la bază, de la educarea obiceiurilor alimentare; spre exemplu, pregătirea mesei şi implicarea directă în activitatea de gătit ar fi doar două dintre ele. Alimentaţia sănătoasă trebuie susţinută atât printr-un cod al bunelor maniere, cât şi prin utilizarea de ingrediente sănătoase.

Ne puteţi povesti puţin despre modalitatea de implementare a campaniei?

Deliciosul împreună cu specialişti în nutriţie şi maeştri bucătari îşi propun să contribuie la îmbunătăţirea educaţiei alimentare şi a bunelor maniere la masă a prichindeilor. Consumul corespunzător şi un stil de viaţă energic sunt regulile de bază ce stau la originea acestui proiect educativ.

Cei mici vor primi cărticica de colorat „Cartea bunelor maniere”, medalia “Puişorul gospodar”, baloane şi diplome pentru că au fost cuminţi şi ascultători, dar şi ca răsplată a noilor lecţii învăţate cu Deliciosul.

Activităţile interactive din grădiniţe au scopul de a promova ideea de sănătate printr-o alimentaţie corespunzătoare, de însuşire a bunelor maniere în privinţa organizării şi servirii mesei, dar şi a celor de igienă.

Lansarea campaniei “Deliciosul te învaţă” coincide cu începerea Şcolii altfel.

Spuneaţi mai devreme despre cartea de colorat. Ne puteţi povesti, vă rog, despre ea pe scurt?

Cartea de colorat, un proiect foarte drag mie. Primul lucru pe care aş vrea să îl menţionez cu privire la această cărticică este faptul că a fost concepută astfel încât să fie un cod al bunelor maniere pentru cei mici, un ajutor pentru părinţi şi educatori. Cei mici vor descoperi scene de zi cu zi asociate cu poezioare care le prezintă reguli de bună purtare la masă. Spre exemplu, cei mici sunt învăţaţi reguli elementare ale bunei purtări, precum a spune “Mulţumesc!” după fiecare masă: “Orice masă delicioasă/ Mama ne-o pune pe masă,/ Şi ea merită răsplată:/ Sărut-mâna pentru masă! ”. 

Această campanie va rula şi în viitor? Dacă da, cum anume?

În cadrul campaniei a fost dezvoltată aplicaţia www.facebook.com/Deliciosul prin care grădiniţele se pot înscrie în proiectul educativ “Deliciosul te învaţă”. Informaţii suplimentare pot fi găsite pe www.deliciosul.ro.

Avem convingerea că proiectul va aduce beneficii comunităţii care a fost alături de noi atât de mult timp. “Deliciosul te învaţă” va continua şi în viitor cu noi surprize şi cu noi posibili parteneri.

Despre SC SAFIR SRL

Firma Safir, producator de carne de pasare, detine ferme proprii de crestere a puilor si un abator propriu cu o capacitate de 4000 capete/ora.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-safir-srl/deliciosul-te-invata