CURS AUTORIZAT ASISTENT RELAŢII PUBLICE SI COMUNICARE

BUCURESTI - 9 septembrie 2011

Comunicat tip General in Administratie Publica, Media / Publicitate, HR

Schultz Consulting are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Asistent relaţii publice şi comunicare, care se va desfasura la sediul nostru din str. Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti, in perioada 7-9 octombrie 2011.

 

 

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de „Asistent Relatii Publice si Comunicare” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

Cursul Asistent relaţii publice şi comunicare pune accentul pe formarea atitudinilor şi competenţelor pe care un Specialist Relaţii Publice sau chiar un Manager (care are nevoie permanent să aplice instrumente specifice comunicării în gestionarea activităţilor curente) trebuie să şi le dezvolte, astfel încât să aibă succes.

Participând la acest curs, veţi fi capabili să gândiţi strategic activitatea de comunicare şi să folosiţi eficient arsenalul de instrumente de relaţii publice, fără a cădea în “pacatul” utilizării standardizate a unor activităţi sau instrumente. În plus veţi profita de beneficiile aduse de relaţiile publice şi de stăpânirea unor abilităţi de comunicare pentru a sprijini dezvoltarea afacerii sau organizaţiei din care faceţi parte şi pentru a gestiona mai facil diferitele tipuri de situaţii cu care va confruntaţi în activitatea de zi cu zi. Relatii publice şi comunicare este un curs care abordează situaţii şi provocări concrete din „viaţa’’ unei organizaţii, ajutând participanţii nu numai să inţeleagă cum relaţiile publice şi abilităţile de comunicare îi pot ajuta să gasească soluţii concrete pentru fiecare în parte, dar chiar să transforme o situaţie puţin favorabilă în beneficiul organizaţiei. Astfel, rezultatele pe care le veţi obţine în activitate ulterior parcurgerii cursului vor fi unele net superioare.

Cursul este unul practic prin excelenţă, elementele teoretice fiind folosite doar pentru a crea un cadru structurat al domeniului studiat. Participanţii sunt puşi în diferitele ipostaze în care se regăseşte un Specialist Relatii Publice sau un Manager care vrea să dezvolte astfel de abilităţi, astfel, ajutîndu-i să identifice cele mai bune soluţii pentru rezolvarea problemelor de specilaitate cu care acestia se vor confrunta.

 Vom aborda elemente legate de domeniul comunicării ca instrument general de dezvoltare personală şi organizaţională, pe cele referitoare la comunicarea interpersonală şi organizaţională şi vor fi prezentate şi analizate diferenţele dintre diferitele tipuri de comunicare. În partea a doua a cursului sunt prezentate pe larg elementele specifice domeniului relaţiilor publice şi aspectele practice legate de acesta: funcţiile, componentele şi activitaţile relaţiilor publice, instrumentele relaţiilor publice şi modul în care sunt folosite acesta în relaţia cu clienţii, în gestiunea proiectelor sau a diferitelor tipuri de crize.

Valoarea adaugată a acestui curs este dată de faptul că oferă posibilitatea fiecărui participant de a testa practic multiplele ipostaze ale rolului de Specialist de relaţii publice şi de a primi feedback, legat de performanţele demonstrate în cadrul activitaţilor practice. La finalul cursului participanţii vor primi fişe de feedback pe baza cărora pot identifica propriile puncte tari, precum şi ariile pe care trebuie să le dezvolte în continuare pentru a deveni un Specialist de relatii publice de succes.

Scop:

Să dezvolte competenţe de relaţii publice şi comunicare de care un Specialist Relaţii Publice sau chiar un Manager are permanent nevoie.

Obiective:

La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea de a:

    Folosi corect terminologia de specialitate; Demonsta abilitaţi de comunicare; Dezvolta  strategia de comunicare şi a planifica activităţi de relaţii publice; Utiliza instrumente de relaţii publice; Demonstra abilităţi în realizarea materialelor de relaţii publiceDemonstra abilitaţi de organizare de activitati de relatii publice; Demonstra abilităţi de evaluare a activităţilor de relaţii publice; Cunoaşte modalităţi de comunicare organizaţională; Cunoaşte abordări în relaţia cu diferitele publicuri ţintă: clienţii, presă, instituţii etc.; Folosi tehnici de comunicare persuasiva şi vânzare. Folosi instrumentele de relaţii publice în managementul de proiect.

TEMATICA:  

COMUNICAREA

Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personală şi organizaţională

 

    Scurte definiţii ale comunicării; Modele: schema comunicării, elemente componente; Delimitarea formelor de comunicare. Câteva aplicaţii.

Comunicarea interpersonală:

 

    Barierele în comunicarea interpersonală şi strategii de depăşire a lor. Persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală. Aplicaţii. 

 

    Comunicare scrisă; Comunicarea verbală;Comunicare nonverbală comportamenul kinestezic, elementele neurovegetative, poziţia corpului, zgomotele corporale, comportamenul tactil, comportamentul teritorial, folosirea mirosului, folosirea timpului, utilizarea artefactelor.Exprimare vocală paralingvistică (ton, timbru, intonaţie). Aplicaţii.

Comunicarea organizaţională

    Comunicarea internă: forme ale comunicării interne şi utilizarea lor eficientă.Aplicaţii.

RELAŢII PUBLICE

Funcţii ale relaţiilor publice 

    Tendinţe în relaţiile publice Realităţile şi funcţiile relaţiilor publice

 

    ·        Publicul şi opinia publică·        Cercetarea pentru stabilirea condiţiilor de acţiune şi construirea strategiilor·        Rolul relaţiilor publice în dezvoltarea organizaţiei·        Canale de comunicare·        Tactici şi tehnici care fac strategiile de relaţii publice să dea roade·        Campaniile de relaţii publice·        Studii de caz

Instrumente ale relaţiilor publice:

 

    Tipuri de instrumente; Cum adaptăm instrumentele de relaţii publice la comunicarea cu diferite publicuriComunicarea cu presa: comunicatul de presă; stirea de presă; dosarul de presa; evenimentul de presă; ce e nou în relaţia cu presa. Relaţiile guvernamentale şi instrumentele folosite în comunicarea cu autorităţile.Instrumente folosite în comunicarea cu clienţii sau alţi parteneri ai organizaţiei.

Relaţiile publice un instrument folosit în relaţia cu clienţiiersuasiunea si comunicarea persuasiva in relatia cu clientii;

    Modele de abordare a clienţilor

 Relaţiile publice în gestiunea proiectelor

 

    Managementul imaginii proiectuluiCerinţele de vizibilitate a proiectelor finanţate din fonduri europeneTipuri de activităţi de relaţii publice în proiectele finanţate din fonduri europene:

o       comunicarea cu presa,

o       realizarea şi difuzarea de materiale de promovare a proiectului,

o       organizarea de evenimente,

o       parteneriatele.

 Gestionarea crizelor prin comunicare si relatii publice

    Comunicarea în situaţii de criză.

 PREZENTARE  TRAINER:

 Mirela Mustaţă este licenţiată a Facultăţii de Fizică (Universitatea din Bucureşti) şi a Facultăţii de Comerţ, Specializarea Marketing (ASE Bucureşti), are un Master în Administarea Afacerilor în cadrul Facultăţii de Sociologie şi Asistenţă Socială (Universitatea din Bucureşti) şi este doctorand în ştiinţele comunicării la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Universitatea din Bucureşti).

 Activitatea profesională cuprinde peste 13 ani de experienţă în managementul de proiect, coordonarea cercetărilor de piaţă pentru construirea programelor de comunicare ale diferitelor instituţii sau programe, training şi organizarea şi coordonarea activităţilor de comunicare în cadrul campaniilor şi proiectelor derulate pentru clienţi locali şi internaţionali. Aceste proiecte au inclus, de exemplu: dezvoltarea de strategii de comunicare, implementarea unor campanii de conştientizare şi educare publică, training, coordonarea unor campanii de responsabilitate socială corporatistă, management de eveniment, coordonarea relaţiei cu presa, relaţii guvernamentale şi afaceri publice.

  În tot acest răstimp, a făcut parte şi din echipele unor proiecte finanţate din surse precum BIRD, USAID, UNICEF şi Programe ale Uniunii Europene. În cadrul lor, s-a specializat în activităţile de design, planificare şi implementare a proiectelor, management financiar şi managementul ciclurilor proiectelor. Activitatea managerială a inclus şi coordonarea grupului de implementare a unui proiect co-finanţat de BIRD pentru reformarea sistemului de înregistrare a proprietăţii din România.

 Din 2002, a început colaborarea pentru susţinerea unor cursuri cu instituţii academice româneşti precum Şcoala Naţională de Ştiinţe Politice şi Administrative, Universitatea „Spiru Haret”, Universitatea Bucureşti, Academia de Studii Economice.

 A derulat cursuri de formare în comunicare şi media pentru clienţi cum ar fi: Marsh, Teraplast România, Delphy Packard, Ministerul Sănătăţii din Republica Moldova, Centrul Medical Sanador, Institului Naţional de Administraţie Publică (cursul „Comunicarea instituţională şi tehnici de negociere”), ANSVSA, Reprezentaţa Comisiei Europene în România (cursul „Leadership” în cadrul programului „Lider European”), training coordonator al programului „Valori Europene” derulat pentru ABN AMRO Bank (cursul „Cultura şi etica bancară”).

 Este co-autoarea unei lucrări de relaţii publice („Relaţii publice şi universul comunicării internaţionale” Simona Mirela Miculescu şi Mirela Mustaţă, Ed. Fundaţiei „România de Mâine” 2003) şi a mai multor ghiduri şi articole în domeniul comunicării publice.

 În prezent, este trainer şi consultant independent în relaţii publice, marketing, analiză, planificare şi comunicare strategică.

 LOCUL  DE DESFĂŞURARE:    sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8bis, sector 2

 PERIOADA:             3 ZILE, 7-9 octombrie 2011

Examenul de absolvire se va desfasura  in data de 9 octombrie 2011.

 GRUP ŢINTĂ:                                 12 persoane

 CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:

-          fişă de înscriere completată şi semnată;

-          copie CI;

-          copie diplomă studii;

-          copia unui document care să ateste achitarea taxei de

 Data limita pentru înscriere: 4 octombrie 2011

 TAXĂ DE PARTICIPARE:         750 Lei/participant 

(550 lei taxa curs si 200 lei taxa certificare)

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, susţinerea examenului final şi eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 3 zile de curs.

Taxa de participare nu include TVA,

pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este plătitoare de TVA.

Pentru înscrieri şi informaţii legate de curs vă rugăm să o contactaţi pe:

Alina Mihalache – Coordonator Training

Tel: 0728.16.33.03

Fax: 021.315.65.48

e-mail: alina.mihalache@schultz.ro

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-autorizat-asistent-relatii-publice-si-comunicare