5 mituri SEO despre continutul unui site

BUCURESTI - 26 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Procesul de optimizare site din cadrul unei campanii SEO se afla intr-o continua schimbare si necesita, din partea utilizatorilor, o informare continua cu privire la datele de actualitate pe care acesta le prevede. Tehnicile inovatoare de ieri, pot fi astazi istorie, mai ales in urma unui update de algoritm Google.

Procesul de optimizare site din cadrul unei campanii SEO se afla intr-o continua schimbare si necesita, din partea utilizatorilor, o informare continua cu privire la datele de actualitate pe care acesta le prevede. Tehnicile inovatoare de ieri, pot fi astazi istorie, mai ales in urma unui update de algoritm Google.

Daca Panda si Penguin continua sa dea fiori webmaster-ilor, este un motiv bun sa aruncati o privire asupra unor mituri SEO.

Mitul 1: Continutul nou este un factor de ranking

De fapt, Google rasplateste calitatea si nu cantitatea. Articolele vechi, bine structurate si documentate, cu un continut original pastreaza site-ului aceeasi pozitie in rezultatele motorului de cautare. Acesta nu are probleme de ranking, chiar daca frecventa lui nu este remarcabila.

Un continut actualizat permanent, dar duplicat sau de o calitate inferioara, scris in mod evident pentru un scop SEO inteles gresit, risca sa fie penalizat la urmatorul filtru impus de algoritmii motorului de cautare Google.

Mitul 2: Optimizarea on page este un capriciu, acum conteaza doar cea off page

Atat optimizarea on page, cat si keyword relevancy (relevanta cuvintelor cheie)  nu se refera la densitatea cuvintelor cheie dintr-o pagina, ci la integrarea acestora, intr-un mod cat mai natural, in tema paginii respective.

Daca site-ul dumneavoastra contine anumite lacune in paginile sale, va fi foarte dificil sa obtineti un ranking bun, chiar si cu un proces de optimizare site off page.

Mitul 3: Anchor textele exacte nu mai functioneaza

In primul rand, este foarte important sa se tina cont de profilul de link-uri si site-ul pentru care se intentioneaza aducerea de anchor texte optimizate (exact match).  In situatia in care anchor textele de brand domina, dispuneti de o libertate in miscare in link building, care nu genereaza penalizari din partea algoritmului Penguin.

Mitul 4: Cel mai important cuvant cheie trebuie sa fie pus mereu in title tag

Pana nu demult cei mai multi specialisti SEO erau de aceesi parere, dar de cand Google pune din ce in ce mai mult accent pe cuvintele cu potential de brand, aceasta regula nu mai este decat un mit.

Mitul 5: Cu cat mai multe tool-uri SEO folosite, cu atat mai bine

Aceasta afirmatie este eronata, pentru ca niciun fel de tool nu poate face munca de optimizare in locul nostru. Acest lucru este valabil pentru cei care doresc cu adevarat rezultate de calitate.

Cu siguranta, in aceasta noua era Panda si Penguin, exista un numar mare de tehnici de optimizare site, care nu mai sunt folositoare.   Pentru o promovare optima a site-ului dumneavoastra, consultati un specialist care sa va furnizeze date despre cele mai noi tehnici de optimizare site.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe blogurile noastre

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/5-mituri-seo-despre-continutul-unui-site