Instrumentul UserReport din Google Analytics – ofera date segmentate demografic

BUCURESTI - 27 iunie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

Pentru ca tu sa poti beneficia de cat mai multe si eficiente rezultate din urma campaniilor de optimizare site pentru motoarele de cautare, va trebui sa cunoastem foarte bine publicul tinta. Cu ajutorul datelor despre consumatori vom putea identifica nevoile acestora cu usurinta. De asemenea, crearea unor produse relevante pentru consumatori va aduce cu sine imaginea unei companii sau a unui brand puternic.

Pentru ca tu sa poti  beneficia de cat mai multe si eficiente rezultate din urma campaniilor de optimizare site pentru motoarele de cautare, va trebui sa cunoastem foarte bine publicul tinta. Cu ajutorul datelor despre consumatori vom putea identifica nevoile acestora cu usurinta. De asemenea, crearea unor produse relevante pentru consumatori va aduce cu sine imaginea unei companii sau a unui brand puternic.

Comportamentul utilizatorilor intr-un site este influentat de mai multi factori, unii tin de experienta lor de utilizare a calculatorului si/sau internetului, altii tin strict de datele lui demografice. Femeile navigheaza diferit de barbati printr-un site, oricare ar fi el, iar varsta utilizatorului poate fi un alt criteriu ce face diferit comportamentul de navigare si mai apoi conversia. Pentru procesul de optimizare site este esential sa identificam comportamentul publicului nostru tinta. La nivel instrumentelor de web analytics, datele demografice nu se pot deduce in mod simplu, ci doar injectate utilizand informatii din site sau din chestionare. In cazul site-urilor care utilizeaza conturi de utilizator, date ca varsta sau gen, se pot injecta dupa autentificare/creare de cont. In Google Analytics, spre exemplu, aceste date demografice se pot stoca in variabile personalizate (custom variables).

Ce este UserReport?

UserReport – este un instrument de chestionare, mult mai accesibil si mai usor de inteles decat celelalte instrumente disponibile in momentul actual. Acesta ofera o integrare usoara si, totodata, interesanta in Google Analytics. Ba mai mult, este un instrument eficient si momentan gratuit.

Cum folosesti UserReport?

Intai de toate va trebui sa iti creezi un cont in acest instrument. Dupa crearea contului, adaugarea site-ului pentru care doresti sa aplici chestionarul este foarte simplu de realizat. Instalarea propriu-zisa e simpla, completeaza URL-ul, numele site-ului, alege limba si vei primi imediat codul care trebuie copiat in site. Atentie, pana nu realizezi corect toate setarile, nu este recomandat sa copiezi codul in site.

Urmatorul pas il constituie conectarea cu Google Analytics, care presupune activarea optiunii, adica accesarea optiunii ”conectare la Google Analytics” si mai apoi selectarea variabilelor  custom.

O alta activitate importanta este personalizarea chestionarului si a butonului de feedback. In acest moment, optiunile de personalizare sunt reduse, insa minimul necesar este posibil.

Inca o functie interesanta este data de click maps, care presupune adaugarea codului in site si mai apoi definirea paginilor care urmeaza sa fie contorizate. Realizeaza toate celelalte setari si configureaza ulterior paginile.

Cu datele obtinute in urma implementarii acestui chestionar vei identifica nu doar publicul tinta, ci si asteptarile pe care acestia le au cu privire la ceva. In concluzie: UserReport este un instrument extrem de important pentru optimizarea site-ului.

Vezi mai multe pe: http://www.promovareseo.ro/

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/instrumentul-userreport-din-google-analytics-ofera-date-segmentate-demografic