Senior Interactive a castigat pitchul Domestos si a lansat noul site al brandului

BUCURESTI - 25 august 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, Internet

Bucuresti , 25.08.2011 - Senior Interactive a lansat site-ul www.domestos.ro, ca prim pas in extinderea comunicarii brandului Domestos in mediul online. Senior Interactive va gestiona contul de comunicare online Domestos in urma castigarii licitatiei organizate de Unilever South Central Europe in urma cu 2 luni. Pe langa lansarea noului site de brand, Senior Interactive va gestiona, de asemenea, strategia de comunicare a brandului Domestos in social media.

www.domestos.ro

www.domestos.ro

In scurt timp de la castigarea licitatiei, site-ul de prezentare a fost gata sa comunice importanta dezinfectiei, ca prim pas in comunicarea online a brandului. Microbii, deja bine cunoscuti din spot-urile TV, se regasesc si in pagina web, la fel de animati si de  lipsiti de orice putere in fata lui Domestos. Mai mult, utilizatorul trebuie sa ii caute si sa ii gaseasca in diferite colturi ale casei, invatand astfel care sunt zonele cele mai  pline de microbi  din propria casa. Site-ul combina elemente de interactivitate cu informatii practice despre igienizarea locuintei,  si ofera vizitatorilor  informatii utile  intr-un mod amuzant.

Consumatorii pot afla mai multe despre virusurile si bacteriile de care trebuie sa se fereasca, dar si despre cum trebuie igienizata si, mai ales, dezinfectata o casa, din rubricile: “Pericole invizibile” sau “Stiai ca”.  Odata cu site-ul a fost lansata si  pagina de Facebook Domestos Romania, care urmeaza sa devina unul dintre canalele permanente de comunicare si interactiune cu utilizatorii brandului.

"Ne-a placut foarte tare sa aducem la viata microbii, sa-i animam in cat mai multe ipostaze si asta pentru ca, in secundele urmatoare, Domestos sa-i ucida. Dincolo de caracterul pur informativ al site-ului am vrut sa construim mici povestioare despre microbi , despre "personalitatea" fiecaruia, felul in care ei ne afecteaza viata, zi de zi si, mai ales, despre cum anume pot fi eliminati permanent", spune Vasile Alboiu, Creative Director la Senior Interactive.

“Domestos este un brand matur,cu notorietate si impreuna cu Senior Interactive il vom promova cu succes in mediul on-line.

Ne-am dorit un site ca acesta, un site creativ si interactiv, care sa reuseasca  sa comunice intr-un mod cat se poate de direct beneficiul produselor Domestos. Pericolele cauzate de bacterii si virusuri sunt intalnite la tot pasul, chiar si intr-o locuinta curata. Cred ca datorita site-ului nostru si a abordarii creative pe care am ales-o vom reusi sa ii facem constienti pe consumatori ca prezenta lui Domestos in viata lor este necesara “ spune Ioana Bunghez, Brand Building Executive HHC USCE Region

Din partea Unilever au lucrat: Bogdan Toacse (Marketing Manager HHC), Diana Stan Senior (Brand Manager HHC) , Ioana Bunghez (Brand Building Executive HHC USCE Region)

Din partea Senior Interactive au lucrat: Vasile Alboiu (Creative Director), Daniel Oprea (Art Director), Catalin Ghinescu (Art Director), Cristiana Zodila (copywriter), Miruna Dumitrescu (copywriter), Eleodor Ghenoiu (Senior Strategic Planner), Ximena Dragusin (Account Director), Luiza Binga (Account Manager), Gabriela Stanca (junior account executive), Andrei Baiasiu (project manager), Stefan Zibilianu (php) si Nicusor Vasilescu (action script)

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/senior-interactive-a-castigat-pitchul-domestos-si-a-lansat-noul-site-al-brandului