Senior Interactive - rebranding pentru divizia web a Senior Software

BUCURESTI - 20 februarie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Senior Interactive este numele noii companii independente rezultate prin rebrandingul diviziei web a Senior Software, ca o consecinta a cresterilor si dezvoltarii din ultima perioada si pentru o comunicare eficienta in piata a competentelor specifice. Rebrandingul marcheaza decizia strategica de a comasa sub numele Senior Interactive activitatea de succes a Senior Software, care a cuprins competentele de consultanta, design, dezvoltare si implementare de campanii de marketing si comunicare online. Senior Software va continua sa activeze in piata ca furnizor de solutii informatice si consultanta pentru managementul afacerilor. Senior Interactive detine, de asemenea, un portofoliu in crestere de site-uri proprii si ofera servicii de gestionare a publicitatii online prin adserver ondemand.

Senior Interactive - rebranding pentru divizia web a Senior Software

Companie infiintata in 2003, Senior Software a dezvoltat si extins permanent domeniile de activitate in care activeaza. Principalele directii de dezvoltare strategica au fost comunicarea online, prin divizia WEB si dezvoltarea de aplicatii informatice pentru managementul afacerilor prin divizia ERP. In prezent, Senior Software dezvolta doua noi directii de business, deschise de lansarea uneia dintre cele mai performante solutii de management al recrutarii de pe piata romaneasca – Sincron, si de consultanta in implementarea de solutii de tip CRM on demand – un nou standard pentru piata sistemelor de Customer Relationship Management.

Plecand la drum, in 2003, cu numai 2 angajati, Senior Software a ajuns la sfarsitul lui 2006 la un numar de 60 de angajati, dintre care 20 formau echipa diviziei WEB, ceilalti fiind implicati in activitatile de dezvoltare de aplicatii pentru managementul afacerilor. Cifra de afaceri a companiei a evoluat de la cca 120.000 Euro in primul an de activitate, la peste 600.000 Euro la nivelul anului 2006, ritmul de crestere fiind constant peste 100% de la an la an.

Senior Interactive duce mai departe experienta si succesele adunate de divizia Web a Senior Software in dezvoltarea de campanii de comunicare online de succes si un portofoliu de clienti format din nume prestigioase, din domenii diverse:

- automotive: (Automobile Bavaria – MAN, Dom Automobile, Opel DiBas),
- FMCG: (Danone PDPA Romania, Heineken - Brau Union Romania, Parliament - Philip Morris, Axe Unilever SCE, Kinder Bueno by Ferrero, Sunsilk - Unilever SCE)
- HR & recruitment: (Brainspotting, HR Consultanta - RTC Group, Leadership Development Solutions, Smart Management Agency, ISG PM)
- distribution: (Koh-I-Noor Romania, Media Rom - Wunderbaum, Zehnder Group Romania)
- leisure & entertainment: StanleyBet Romania, Gazeta Sporturilor (Convergent Media)
- arhitectura/constructii: Romconstruct, Vitan Towers
- pharma, medical&healthcare: B. Braun Medical Romania, HTP Medical, Innovatics, Integrine, Solvay Pharmaceuticals, Stryker Corporation, PharmaVita

Senior Interactive se pozitioneza, prin ritmul sustinut de crestere, cifra de afaceri si amploarea proiectelor desfasurate, ca unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de consultanta, design si dezvoltare de campanii de marketing si comunicare online. Cifra de afaceri estimata de Senior Interactive pentru anul 2007 este de cca. 800.000 Euro. Principala pondere din venituri este reprezentata de proiectele dezvoltate pentru clienti, insa, o pondere din ce in ce mai mare provine din veniturile generate de reteaua de site-uri proprii. Din portofoliul de proiecte proprii fac parte site-urile: www.comunicatedepresa.ro (in parteneriat cu new media Agency) www.jobbing.ro, www.studiidecaz.ro, www.codulrutier.ro, www.profuderomana.ro, www.ebanker.ro, www.creditemasini.ro .

„Senior Interactive a aparut ca o consecinta logica a dezvoltarii noastre. Este un pas strategic pe care l-am gandit cu aproape un an si jumatate in urma, l-am pregatit si am ajuns la momentul potrivit pentru a-l face. Senior Interactive este unul dintre cei mai puternici jucatori din piata romaneasca de publicitate online, cu experienta extinsa in gestionarea unora dintre cele mai mari bugete de media online din ultimii ani. Acest rebranding ne va oferi coerenta in activitatile de comunicare, care vor deveni acum mai intense, pentru ca piata sa aiba o imagine obiectiva despre dimensiunile, activitatile si competentele noastre”, a declarat Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactive.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/senior-interactive-rebranding-pentru-divizia-web-a-senior-software