Customer Loyalty Leadership Master Class

Locul desfasurarii: Muzeul National Cotroceni

Organizator: Service Excellence Solutions

Customer Loyalty Leadership Master Class

Seminarul va avea loc pe data de 25 si 26 februarie 2008 intr-o locatie exclusivista, Muzeul National Cotroceni, Bucuresti si reprezinta o sansa unica de a invata de la expertul de top Chris Daffy despre cele mai noi tendinte in domeniul Customer Service.

Master Class-ul este un eveniment de 2 zile la care pot participa pana la 20 de directori generali, directori executivi sau membri ai consiliilor de administratie, precum si manageri de Customer Service, Client Support, CRM, Vanzari, Marketing, Corporate sau Retail Units, HR, care compun si asigura implementarea strategiilor de Customer Service.

Se vor discuta teme precum angajamentul conducerii pentru a dezvolta o cultura a serviciilor, cuantificarea potentialului clientilor in bani, dezvoltarea unor experiente memorabile care sa creeze dependenta clientilor de respectiva companie si implementarea cu succes a unui program coerent in acest sens.

Master Class-ul este combinatia perfecta intre teorie, cazuri concrete de business si exercitii practice. Evenimentul, gazduit de Chris Daffy in limba engleza, este o ocazie extraordinara de a participa la un seminar memorabil si interactiv pentru a invata cum sa creati experiente extraordinare pentru clientii dumneavoastra.

Tudor Trof
021.231.39.48

Despre SES - SERVICE EXCELLENCE SOLUTIONS

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.

Participare: Intrare libera