Mio lanseaza noile servicii MioMore si produse inovatoare în cadrul Computex Taipei

BUCURESTI - 2 iunie 2008

Comunicat tip General in Tehnologie

Noul MioMore, funcţia de căutare locală dinamică şi produse inovatoare premiate la Computex Taipei 2008 pentru design şi inovaţie


După prezenţa la CES şi CeBIT, Mio, lider global pe piaţa dispozitivelor de navigaţie GPS, îşi exprimă intenţia de a deveni un jucător de top pe piaţa telefoanelor cu GPS, prin lansarea la nivel mondial a primei game de produse integrate Mio Moov cu un conţinut inovator şi pachet de servicii, MioMore. La Computex Taipei, sunt pentru prima dată expuse şi mult aşteptatele produse programate pentru lansare la sfârşitul lui 2008 şi începutul lui 2009.

În plus, cele trei produse: dispozitivul GPS Moov 380, telefonul cu GPS, Leap K1 şi PDA-ul cu GPS, Leap G50, au primit premiul COMPUTEX TAIPEI 2008 pentru design şi inovaţie, fiind selectate din 139 de produse ale celor 66 de competitori din 5 ţări diferite.

Ce este Mio More?

Astăzi, dispozitivele GPS sunt solicitate să realizeze mai mult decât simplul suport în deplasarea din punctul A către B, produsele de generaţie următoare trebuie să ofere servicii cu valoare adăugată care să ofere o mai bună înţelegere a mediului, a evenimentelor din trafic, a punctelor de interes, a facilităţilor.

“Clienţii Mio şi partenerii din retail beneficiază deja de noi produse şi servicii, de un sprijin mai mare în vânzări, resurse mai bune de marketing şi servicii îmbunătăţite pentru clienţi. Pentru Mio, este o îndatorire să crească puterea fiecărui partener terţ şi să ofere o provocare semnificativă competitorilor de pe piaţa de GPS-uri”.

Experienţa MioMore pe gama Mio Moov

Pentru a crea o imagine de brand puternică şi unitară, Mio a dezvoltat un nou logo şi sloganul “explorează mai mult”, fiind reliefată ideea de a le oferi suport clienţilor pentru a realiza mai mult cu noile dispozitive GPS cu un conţinut inovator şi servicii noi, precum MioMore. Sloganul reprezintă noul angajament al corporaţiei de a explora valoarea noilor tehnologii GPS, fiind evidenţiat de noile servicii de conţinut şi de viitorul concept al produselor, prezentat odată cu gama de produse Moov.

Pe lângă noul conţinut şi pachetul de servicii MioMore, gama Moov aduce funcţia de căutare locală dinamică pentru găsirea punctelor de interes precum magazine, restaurante, sedii de companii şi locuri de distracţii. Prin tehnologia Bluetooth, dispozitivele se pot conecta prin intermediul telefonului mobil la o bază de date online de unde pot fi descărcate informaţii actualizate despre punctele de interes; serviciul de căutare în baza de date fiind oferit de parteneri online de top. Gama Moov este, de asemenea, prima gamă care prezintă noua tehnologie SiRF 'InstantFixll'. Aceasta anticipează poziţionarea sateliţilor la pornirea GPS-ului astfel încât timpul de aşteptare să nu depăşească cinci secunde, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot începe navigarea imediat ce pornesc la drum.

Demonstrarea noilor produse

Lansarea la nivel mondial a noului Moov 380

După lansarea dispozitivelor de navigaţie Moov (seriile Moov200, Moov300, Moov 370), Mio va lansa în curând noul Connect PND- Moov380.

Noi telefoane şi un nou concept

În cadrul Computex, Mio lansează şi telefonul cu GPS cu două feţe – Leap K1 şi noul telefon cu GPS, Leap G50 şi va introduce şi un nou concept al produselor, sistemele de navigaţie cu cameră.

Produse premiate la Computex 2008

Mio Moov 380, Leap K1, Leap G50 au câştigat premiul pentru design şi inovaţie la Computex Taipei 2008 din 139 de produse ale celor 66 de competitori din 5 ţări.

Mio va prezenta cea mai recentă gamă de produse la Computex Taipei, în perioada 3-7 iunie 2008, Taipei World Trade Center (TWTC), Hala 1, zona A632.

Site-ul Mio pentru Computex: www.mio.com/computex 2008/index.html.



Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Despre Mio

Mio (Corporaţia de sisteme de navigaţie Mitac) dezvoltă şi promovează dispozitive concepute pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a se bucura de revoluţia serviciilor mobile. Compania a fost înfiinţată în 2002 şi are reprezentanţe în Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 1200 de angajaţi la nivel mondial, vinde şi promovează produsele sale în peste 47 de ţări şi teritorii.

Mio este compania care prevede că mobilitatea în viaţa de zi cu zi şi în afaceri va fi un punct de referinţă în viitor. Produse precum sisteme de navigaţie pentru maşini, sisteme de navigaţie portabile şi PDA-uri au fost dezvoltate luând în considerare nevoile clienţilor. Sloganul Mio “Explorează mai mult” este centrat pe schimbarea modului în care utilizatorii experimentează lumea, arătându-le acestora că pot explora uşor şi în deplină libertate.


www.mio.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/mio-lanseaza-noile-servicii-miomore-si-produse-inovatoare-in-cadrul-computex-taipei