SOVER Optica îşi înfiinţează propriul club!

BUCURESTI - 18 septembrie 2006

Comunicat tip General in Sanatate

Bucuresti, 18 septembrie 2006

SOVER  Optica îşi înfiinţează propriul club!

SOVER Optica a lansat SOVER Club, un program de fidelizare a clientilor ce face parte dintr-o strategie ampla de marketing orientata catre recunoasterea statutului de parteneri, al clientilor existenti, cat si spre atragerea unor noi clienti, prin expunerea unui pachet de avantaje relevante si continue pentru acestia. In perioada 18 septembrie – 30 noiembrie 2006, in toata reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie se va derula campania 'Ai premii instant!', o actiune paralela de marketing ce va incuraja participarea clientilor in cadrul acestui interval. Totodata, SOVER Optica a deschis oficial primul magazin neconventional de optica din Romania – SOVER Magheru No. 8 - al 16-lea din reteaua sa nationala.
Cardul de fidelitate SOVER Club este un instrument absolut necesar oricarei persoane ce doreste sa fie complet relaxata atunci cand pronunta: eu vad stabil!, eu vad sigur!, eu vad precis! si, mai ales, eu vad continuu! Cardul de fidelitate SOVER Club va răsplati posesorul cu diverse avantaje: informatii permanente si la zi despre produse si/sau promotii SOVER, reduceri de pret, o consultatie oftalmologica gratuita in fiecare an, participarea la diverse concursuri, premii instant in perioada promovarii, premii surpriza dedicate exclusiv celor mai fideli utilizatori ai cardului SOVER Club, precum şi servicii asociate. Achizitia minima necesara obtinerii dreptului de membru SOVER Club este de 200 Ron.Regulamentul de functionare a SOVER Club si alte informatii utile sunt disponibile in toate magazinele SOVER Optica si pe site-ul www.SOVERclub.ro.

Bazandu-se pe o echipa tanara si performanta de profesionisti ai vederii, reteaua SOVER OpticaOptometrie inaugureaza asadar primul sistem de evidenta si gestiune al datelor individuale, Cardul de Fidelitate SOVER Club inregistrand evolutia starii de sanatate oculara a fiecarui membru. Posesorii de card vor fi sfatuiti sa adopte un comportament vizual adaptat nevoilor concrete de viata si, mai presus de toate, vor capata incredere in serviciile de ingrijire a vederii 100%SOVER.
Odata cu lansarea cardului SOVER Club, a avut loc si deschiderea oficială a celui de-al 16-lea magazin: SOVER Magheru No 8 este primul magazin neconvenţional de optică medicala din România, situat în centrul Bucurestiului, pe Bulevardul Magheru, în stânga intrării principale a Hotelului Ambasador. “Pe fondul unei coordonate definitorii SOVER – abordarea profesionistă a nevoii de corecţie vizuală şi de identitate a expresiei personale – se propune cumparatorului de tip fashion victim o nouă atmosferă care iese cu adevărat din tiparele clasice ale unui magazin de optică, atat prin modul participativ şi inventiv de prezentare a produselor, cat şi prin iluminarea dinamica a interiorului, rezultand o adevărată feerie vizuală” – ne-a declarat doamna Doina Badiu, directorul general al SOVER Optica SRL.

Rolul cardulului SOVER Club

1. sprijină imaginea produselor SOVER şi contribuie la sporirea serviciilor oferite de către SOVER;
2. generează încredere în brandul SOVER şi creşte gradul de respect al clienţilor, determinându-i să devină fideli acestui brand;
3. instaurează o relaţie stabilă şi de durată între clienţi şi magazinele SOVER, generând achiziţii multiple de produse SOVER;
4. poziţionează compania SOVER drept un furnizor integral de articole şi servicii optice performante destinate îngrijirii vederii umane: Vedere fără frontiere se identifică drept mesajul-cheie al strategiei de comunicare SOVER şi redă încrederea oamenilor într-o lume dominată de acest simţ fundamental;
5. participă nemijlocit la dezvoltarea conceptului de Cultură a vederii în rândul opiniei publice din România: atitudinea competentă a personalului SOVER şi comunicarea profesională interactivă conduce la instaurarea unui comportament adecvat faţă de simţul vederii pentru toţi purtătorii de articole SOVER convinşi de importanţa evoluţiei lor individuale.

Despre SOVER OPTICA

SOVER - profil de companie

SOVER Optica este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian infiintata in 1994, fiind singurul furnizor integral de articole optice destinate ingrijirii vederii umane pe piata romaneasca. In prezent SOVER Optica are 148 de angajati, un portofoliu de clienti format din peste 600 magazine de optica si cabinete de oftalmologie precum si o retea proprie de 15 magazine & 1 franciza situate in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Ploiesti si Timisoara. La finele anului 2005, SOVER Optica a realizat o cifra de afaceri de peste 5,5 milioane euro, iar, in primul semestru al anului 2006, a realizat o crestere de 14%.
SOVER Optica face parte dintr-un grup european puternic care se sprijina pe traditiile manageriale si performantele tehnologice ale fabricantului italian de ochelari SOVER. Produsele Grupului SOVER sunt comercializate pe aproape 70 de piete internationale prin intermediul unor distribuitori exclusivi, printre care se numara si cele patru filiale din tarile est-europene:
SOVER Optica – Bucuresti, Romania
SOVER K – Kiev, Ucraina
SOVER M – Moscova, Federatia Rusa
SOVER Spol SRO – Praga, Cehia
Obiectivele principale ale celor peste 350 de persoane ce alcatuiesc astazi echipa SOVER GROUP se circumscriu misiunii primordiale ale companiei: calitate ireprosabila a produselor si serviciilor in slujba sigurantei vederii purtatorilor de ochelari SOVER de pretutindeni.

Reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie
In anul 2000, SOVER Optica si-a extins portofoliul cu activitatea de retail, prin deschiderea primului sau magazin de optică medicală SOVER OpticaOptometrie în Bucureşti, pe Calea Dorobanţilor, care la acea vreme constituia o noutate absolută în piaţa romaneasca prin serviciile oferite, standardul ridicat de calitate a produselor şi prin designul interior. De atunci reteaua de magazine a fost extinsa în alte 5 oraşe importante din ţară: Iaşi, Timişoara, Braşov, Cluj şi Ploieşti, existand planuri concrete de dezvoltare in continuare.
Pe langa ambianta remarcabila a spatiilor, reteaua de magazine SOVER OpticaOptometrie urmareste sa creeze si sa dezvolte o echipa de profesionisti ai vederii capabila sa reprezinte cu devotament valorile generale ale companiei SOVER: integritate, respect, curaj, performanta, cultura. Modul in care aceste valori sunt puse in practica definesc actul consultantei SOVER OpticaOptometrie si ele reprezinta elementul primordial de diferentiere fata de celelalte centre de optica.
Unul din cele mai indraznete idealuri SOVER OpticaOptometrie il reprezinta constientizarea cat mai multor consumatori cu privire la importanta ingrijirii vederii, prin implicarea activa in raspandirea si consolidarea conceptului de “cultura a vederii” in randul opiniei publice din Romania. Concomitent, cel de-al doilea element esential al strategiei SOVER de lunga durata se refera la implementarea si dezvoltarea conceptului de “cultura a imaginii de sine”. Adaptarea de caracter sau armonizarea statutului social cu expresia imaginii personale sunt ideile-cheie subordonate procesului elaborarii imaginii de sine. Insumarea celor doua directii – cultura vederii si cultura imaginii de sine - definesc complet teritoriul de actiune in care se pozitioneaza eforturile membrilor echipei SOVER precum si toate mesajele publicitare ale oricarei campanii declansate si sustinute de societate. In anul 2006, SOVER Optica se afla in topul primelor 700 de investitori in publicitate din Romania.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa il contactati pe:
dl. Ion Valentin Parescura
Director de Imagine SOVER Optica SRL

Telefon: 021-351 66 26 Fax: 021-351 66 27
office@sover.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sover-optica/sover-optica-isi-infiinteaza-propriul-club