Tempo a castigat pitch-ul Heidi

BUCURESTI - 24 ianuarie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia va gestiona in perioada urmatoare comunicarea ATL pentru Heidi, asigurand noului sau client servicii de strategie, creatie si media.

Tempo Advertising a fost desemnata agentia castigatoare a pitch-ului organizat de Heidi Chocolats Suisse la sfarsitul anului trecut.
Agentiile invitate in competitie au fost Tempo Advertising, Leo Burnett, NextCap, Cohn & Jansen, Lowe Partners si BMP Advertising. Pe lista scurta, Tempo s-a confruntat cu NextCap si Leo Burnett - agentia care a gestionat anterior acest cont.

„Am ales Tempo datorita propunerii strategice solide cu care a venit si recomandarii date de succesul marcilor din portofoliu. Am avut parte de propuneri surprinzator de bune din partea tuturor agentiilor invitate, fapt care ne-a facut dificila alegerea, dar decizia finala reprezinta un act de incredere pe care
l-am acordat unei agentii care s-a remarcat prin consecventa si capacitatea de a dezvolta branduri puternice,” a declarat Emilian Cristescu, Brand Manager Heidi.

Piata de ciocolata din Romania este concentrata de 5 producatori importanti: Heidi, Kraft, Kandia-Excelent, Supreme si Ferrero. Comunicarea in aceasta categorie a fost si este in continuare deosebit de dinamica. Anul trecut, in perioda ianuarie-octombrie 2004, aceasta categorie a generat 43.383 TRP.

Despre Tempo Advertising

Despre Heidi

Heidi Chocolats Suisse SA este primul producator strain de ciocolata din Romania, intrand pe aceasta piata in urma cu 10 ani, printr-o investitie de tip „greenfield”. Compania are actionari elvetieni si este membru al Confiseur Läderach, cel mai important producator elvetian de specialitati proaspete din ciocolata. Heidi s-a dezvoltat si se dezvolta constant, numarul de produse nou create fiind una dintre consecintele firesti ale valorilor promovate de companie: calitate ridicata si inovatie continua.
Heidi produce tablete, praline, batoane si produse de sezon, prezente in 7 sub-branduri: Cremis - tablete cu crema, Delight - tablete cu ingrediente, Grand’Or - tablete cu alune intregi, Intense - tablete 60g, Pralinetti - praline, Piccoletti -bomboane fine de ciocolata si Minoretti - minitablete.

Despre Tempo Advertising
Tempo Advertising este cea mai mare agentie independenta de publicitate din Romania, desemnata 2 ani la rand cea mai creativa agentie, conform AdMarket Research si castigand de doua ori distinctia de “cea mai creativa agentie a anului”.

Tempo Advertising concepe, executa si gestioneaza campanii de publicitate integrate, asigurand clientilor sai servicii complete de creatie, productie, media, cercetare si strategie, BTL si PR. Agentia detine in portofoliu un numar important de marci - Agricola Bacau, Bucium Iasi, Brystol Myers Squibb (Efferalgan, Upsarin, Fervex, Upfen), Banca Comerciala Ion Tiriac, BRD Sogelease, Ciao!, European Food (Regal, Viva, Olla, Naty), Ficosota Syntez (Teo Bouquet, Feya, Savex), Genco (Samsung si Intersport), Heidi, Loulis, Media On (EuroLider) Orange Romania, Panfoods (Amigo Instant, Amigo Especial and Amigo Tradicional), Realitatea TV, Royal Brinkers (Linco, Holland, Matinal, Unirea), Scandic Distilleries (Scandic, Polar, Moscoff), United Romanian Breweries (Skol, Tuborg, Carlsberg, Guinness), KTech (Ultra PRO Computers), VISA Card.

Eliza Rogalski
Corporate PR Manager
Tempo Advertising
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-a-castigat-pitch-ul-heidi