Tempo Advertising premiata cu aur la Golden Hammer

BUCURESTI - 31 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Festivalul International de publicitate Golden Hammer a adus agentiei cel de-al doilea premiu pentru lucrarea Wire Free Zone, realizata pentru Orange Romania.

Tempo Advertising premiata cu aur la Golden Hammer

Tempo Advertising a obtinut aurul in categoria Outdoor la cea de-a 5-a editie a Festivalului International de Publicitate Golden Hammer din Lituania.

Lucrarea premiata se numeste „Wire Free Zone” si a fost realizata pentru clientul Orange Romania la sfarsitul anului 2003. Este cea de-a doua distinctie obtinuta de Wire Free Zone, dupa ce tot anul acesta lucrarea a fost premiata la Ad’Or, categoria „Innovative Media”.

„Wire Free Zone" reprezinta un ghem de cabluri prinse cu banderole de hartie pe care este inscriptionat sloganul „Net is in the air” si a fost folosit pentru a delimita zona dedicata conectarii la internet fara fir, pe baza de cartela speciala, aflata in incinta hotelului Sofitel. Sloganul parafrazeaza celebrul refren „Love is in the air”, plecand de la ideea ca internetul ajuta oamenii sa ramana in contact cu cei dragi, oriunde s-ar afla, chiar si intr-o camera de hotel impersonala, departe de cei dragi.
Editia din 2004 a festivalului Golden Hammer a adunat un numar de 114 agentii de publicitate din 18 tari - Lituania, Estonia, Lituania, Rusia, Polonia, Ucraina, Romania, Bielorusia, Cehia, Grecia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Spania, Italia, Danemarca, Suedia si Finlanda.
Categoriile cele mai aglomerate din punct de vedere al numarului de inscrieri au fost Print Ads – 181 lucrari inscrise, TV ads – 143, Outdoor Ads – 85, Media Category – 84 lucrari.

Despre Tempo Advertising

Despre Golden Hammer
GOLDEN HAMMER, organizat de Latvian Advertising Association, este cea mai mare competitie de specialitate din zona tarilor baltice. Festivalul a fost organizat pentru prima oara in 1994 ca un festival national de publicitate si a fost extins la nivel regional. Festivalul recunoaste si premiaza lucrari publicitare din toata lumea pe baza a doua criterii: originalitatea ideii creative si calitatea executiei.

Eliza Rogalski
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-premiata-cu-aur-la-golden-hammer