Tempo castiga un premiu de excelenta in PR

BUCURESTI - 9 noiembrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Gala Excelentei in Relatii Publice desfasurata ieri in Bucuresti a premiat proiectul „Ultima Sansa” realizat de Tempo Advertising cu distinctia Silver Award.

Tempo castiga un premiu de excelenta in PR

Gala Excelentei in Relatii Publice desfasurata ieri in Bucuresti a premiat proiectul „Ultima Sansa” realizat de Tempo Advertising cu distinctia Silver Award. Proiectul desfasurat in Romania a primit astfel prima recunoastere venita din partea unui juriu format din specialisti in PR si jurnalisti din Romania, Germania, Italia, Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie, care au apreciat competenta echipei si calitatea proiectului in toate etapele sale: cercetare, strategie, implementare si evaluare.
Campania, care se desfasoara din 2001 la nivel european, a fost initiata de Centrul Simon Wiesenthal din Israel si are ca obiectiv principal identificarea si trimiterea in justitie a criminalilor de razboi nazisti si a colaboratorilor acestora care in timpul celui de-al doliea razboi mondial au comis crime impotriva evreilor.
Romania este singura tara est-europeana unde aceasta operatiune s-a desfasurat printr-o campanie integrata de comunicare, realizata pro bono de Tempo Advertising.
„Campania a fost lansata mai intai in tarile baltice, extinzandu-se apoi in toate punctele sensibile ale Europei, in special Romania, Austria si Polonia si in alte tari din regiune. In Romania am beneficiat de cea mai profesionista campanie de comunicare – realizata de Tempo Advertising, ceea ce a contribuit la succesul de pana acum al acestui proiect,” a declarat Efraim Zuroff – Directorul Centrului Simon Wiesenthal.
Dupa un an de la lansarea operatiunii in Romania, Centrul Simon Wiesenthal a primit de la populatie un numar total de 80 de mesaje, care au condus la identificarea unui numar de 13 suspecti (dintr-un total de 308 suspecti identificati din 2001 la nivelul tuturor tarilor).
Mesajul campaniei este acela ca trecerea timpului nu micsoreaza cu nimic responsabilitatea celor vinovati si a fost comunicat publicului larg printr-o campanie de PR, campanie de anunturi publice in presa centrala si locala, outdoor si un spot TV. Conceptul creativ porneste de la faptul ca victimele acestui genocid nu au fost doar simple nume, ci oameni a caror viata a fost curmata in mod brutal si irational, a caror drama nu trebuie uitata, ignorata sau repetata.
„Dorim sa multumim tuturor partenerilor care s-au implicat si au sprijinit aceasta campanie: CNA, posturilor de televiziune PRO TV, National TV, Realitatea TV si TVR1, publicatiilor Jurnalul National, Ziarul Financiar, Gazeta Sporturilor, Acasa Magazin, Bihoreanul, Clujeanul, Flacara, Hunedoreanul, Ieseanul, Ziarul de Iasi, companiei de outdoor Euromedia, precum si tuturor jurnalistilor romani si straini care au relatat despre aceasta campanie si au contribuit la succesul ei,” a declarat Vlad Grigoriu, Managing Director Tempo Advertising.

Despre Tempo Advertising

Campania „Ultima Sansa” a fost prezentata in cadrul galei printr-un moment de tacere, insotit de proiectia spotului TV al campaniei, al carui nume sugestiv este „Liniste”. Organizatorii galei au mentionat apoi faptul ca aceasta este prima campanie din Romania care incearca sa reabiliteze adevarul istoric al Holocaustului si sa-l readuca in atentia opiniei publice, chiar daca tragediile care au avut loc acum mai bine de 60 de ani par incredibile pentru generatia noastra.
Eliza Rogalski
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-castiga-un-premiu-de-excelenta-in-pr