Ca la piata - proiect de educare a magazinelor online

Iasi - 14 septembrie 2011

Comunicat tip General in IT&C, Retail, Internet

EDUKID.ro a lansat proiectul "Ca la piata" (edukid.ro/calapiata ) in care atragem atentia magazinelor online asupra aglomerarii site-urilor cu prea multe elemente de marketing, ce distrag vizitatorul si intrerup fluxul de comanda.

Ca la piata

Ca la piata

Pentru a reda atmosfera similara cu cea din piata, am amplasat 5 difuzoare in punctele de marketing ale site-ului nostru, prin care se fac auzite vocile comerciantilor promovand zona respectiva. Ideea este exagerata prin sunetele ce vor porni simultan atunci cand vizitatorul va intra pe pagina proiectului.

 Potentiatul consumator nu va sti unde sa-si indrepte privirea, va deveni derutat, iar daca intentioneaza sa cumpere, procesul poate fi ingreunat sau intrerupt. Utilizatorul are posibilitatea sa inchida vocile rand pe rand pentru a vedea care este impactul atunci cand exista mai putine elemente de marketing.

 Vizitatorii proiectului "Ca la piata" ( http://www.edukid.ro/calapiata ) pot interactiona intre ei folosind contul de Facebook. In momentul cand utilizatorul va intra in magazinul online va lua rolul de cumparator, iar ceilalti vizitatori conectati vor fi in postura de vanzatori. In acest caz, se va crea un sentiment de apropiere sau de prietenie.

 EDUKID.ro va participa cu proiectul "Ca la piata" ( http://www.edukid.ro/calapiata ) la editia Webstock 2011.

Despre Totel

EDUKID.ro, magazinul online de jucarii educative pentru copii, a reusit sa-i atraga pe cei mici sa invete din placere si nu din obligatie, pentru ca atunci cand copilul invata prin joc retine informatiile mult mai usor.
Pe site-ul nostru se gasesc jucarii pentru copii de toate varstele si pentru toate buzunarele impartite in functie de abilitatile pe care le dezvolta, in functie de tip sau in functie de producator.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/totel/ca-la-piata-proiect-de-educare-a-magazinelor-online