trender.ro şi Farmec România lansează campania de Word of Mouth pentru gama Gerovital Plant Tratament

Timisoara - 21 septembrie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Online, 20 septembrie 2010 – trender.ro si Farmec Cluj-Napoca provoacă 40 de trenderi şi trenderiţe la o aventură în lumea produselor Gerovital Plant Tratament, printr-o campanie inedită de Word of Mouth în care aceştia vor fi participanţi direcţi. După patru săptămâni, in care vor folosi produsele Gerovital Plant Tratament, cel mai activ trender din cadrul campaniei va merge intr-o vizită de o zi la sediul Farmec din Cluj. Aici va lua parte la o „expediţie” prin departamentele companiei şi va reface traseul produselor, de la o idee bună, până la momentul în care ajung pe raft.

Campania de Word Of Mouth Marketing pentru gama Gerovital Plant Tratament oferă consumatorilor (trenderilor) ocazia să încerce şi să facă cunoscută noua gamă Gerovital Plant Tratament (pentru păr deteriorat şi antimătreaţă). Trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.
Farmec România a conceput două formule de tratament pentru păr împotriva celor mai des întâlnire probleme ale părului, mătreaţa şi aspectul degradat al firului de păr, ca efecte ale factorilor dăunatori interni (alimentaţie nesănătoasă, stres, etc.) şi ale celor externi (radiaţii UV, produse de styling, poluare, praf).
În urma folosirii produselor din gama Gerovital Plant Tratament, trenderii vor povesti pe conturile personale de Social Media (Facebook şi Twitter) cât şi pe bloguri despre experienţa din cadrul campaniei.
Trenderii participanţi vor încerca produsele din cele două game, vor împărţi mostre prietenilor, cunoştinţelor sau colegilor şi vor aduna de la aceştia impresii în urma folosirii lor. Astfel, recomadarea produsului va fi acceptată natural.
Pe toată durata campaniei, trenderii vor completa rapoarte şi chestioare şi ne vor comunica feedback-ul sincer şi onest legat de produsele din gama Gerovital Plant Tratament. În urma acestor activităţi, trender.ro va analiza cantitativ şi calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla câte persoane au auzit de produsele Gerovital, care a fost impactul campaniei în Social Media sau dacă trenderii sunt dispuşi să cumpere şi să recomande produsele încercate, in viitor.
Mai multe detalii despre campanie, găsiţi pe www.farmec.ro sau direct pe pagina de campanie www.trender.ro/campanie-trender-gerovital-plant-tratament.

Despre trender
trender este prima şi singura companie din România specializată în Word Of Mouth Marketing care a lansat un serviciu de promovare prin intermediul “recomandărilor de la consumator la consumator” (C2C). Campaniile realizate sunt menite să accelereze BUZZ-ul creat în jurul unui brand şi să formeze noi comunităţi de brand evanghelişti.
În cadrul platformeiwww.trender.ro, companiile pot integra un nou canal in mixul de Marketing şi un tool eficient în măsurarea BUZZ-ului generat în jurul produselor şi serviciilor lor.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător 100% românesc de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care se regăsesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolutin, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie şi Athos. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Franţa, Portugalia, Grecia, Cipru, Olanda, Germania, Ungaria, Slovacia, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Bulgaria, Irlanda, Danemarca, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, China, Coreea de Sud, Hong Kong, SUA şi Australia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania Farmec SA Cluj-Napoca deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.



Despre Trender Solutions

Online, 20 septembrie 2010 – trender.ro si Farmec Cluj-Napoca provoacă 40 de trenderi şi trenderiţe la o aventură în lumea produselor Gerovital Plant Tratament, printr-o campanie inedită de Word of Mouth în care aceştia vor fi participanţi direcţi. După patru săptămâni, in care vor folosi produsele Gerovital Plant Tratament, cel mai activ trender din cadrul campaniei va merge intr-o vizită de o zi la sediul Farmec din Cluj. Aici va lua parte la o „expediţie” prin departamentele companiei şi va reface traseul produselor, de la o idee bună, până la momentul în care ajung pe raft.
Cristiana Stiuca - PR Officer
cristiana.stiuca@trender.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/trender-solutions/trender-ro-si-farmec-romania-lanseaza-campania-de-word-of-mouth-pentru-gama-gerovital-plant-tratament