Primola a lansat cu t w e n t y noul website.

BUCURESTI - 15 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Noul website Primola este online si a fost refacut de agentia t w e n t y.

Primola a lansat cu t w e n t y noul website.

Conceptul are la baza Sloganul Primola 'Gusta viata bucata cu bucata' si mesajul transmis de campania Primola: 'Evadeaza din rutina.'

Site-ul este deosebit ca abordare fata de site-urile din Romania si participa la editia Internetics 2007.
Noutatea consta in crearea unor ambiente 3D si realizarea unor decoruri ce se schimba zilnic, pentru a da o nota de prospetime website-ului.

Prima optiune duce vizitatorul intr-un mediu ce reprezinta de fapt o invitatie la 'evadarea din rutina'. Aceasta evadare se produce in decorul care induce si starea de spirit, pe care vizitatorul o poate resimti in fiecare zi.

Arhitectura atipica a website-ului si tehnologiile folosite pentru realizarea acestuia reprezinta chiar ele o evadare din rutina realizarii website-urilor in Romania.

'Am avut un client nemaipomenit, care a fost receptiv la sugestiile noastre si ne-am permis sa realizam un site asa cum ne-am dorit de mult. Echipa care a lucrat la acest site a pus mult suflet si rezultatul este un instrument de comunicare, ce aduce brandul Primola in fata consumatorilor cu o prezenta online de top', a declarat Alin Chiriac, Strategy & Planning Director la t w e n t y.

Despre Twenty Advertising

t w e n t y este o agentie de creatie si marketing online ce are in portofoliu nume precum: Radio Total, Greenpeace Romania, Primola, BCR - Fond de Pensii, Alpha Leasing, ClickNet, Cesarom, Apla, Metropolitan Caffe, Borsec.
t w e n t y - creative web marketing
http://www.twenty.ro
office@twenty.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/twenty-advertising/primola-a-lansat-cu-t-w-e-n-t-y-noul-website-