United Communications si Photo Trade dubleaza vanzarile de filme Konica Minolta

BUCURESTI - 18 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pentru prima promotie din vara lui 2004, agentia de publicitate United Communications a realizat pentru Photo Trade Romania Ltd, unic distribuitor autorizat al filmelor Konica Minolta in Romania, creatia (spot radio, fluturasi, etichete, machete de presa, afise si materiale promotionale dar si design-ul pentru blistere), strategia de planificare, media si productie. De fapt, „Promotia” include o promotie adresata proprietarilor de magazine si una adresata direct consumatorilor.

United Communications si Photo Trade dubleaza vanzarile de filme Konica Minolta

„Parteneriat de afaceri” este promotia dedicata proprietarilor de magazine prin care acestia vor primi pentru orice tip de film de 36 de pozitii achizitionat in perioada 1 iunie – 15 septembrie a.c. un film Konica VX 100/36 gratis.

Desfasurata sub conceptul „Platesti un film primesti unul gratis” promotia destinata consumatorilor are loc in perioada 15 iunie – 15 septembrie, pe toata durata campaniei fiind oferite spre vanzare pachete promotionale continand 2 filme (1 bucata VX 200 de 36 pozitii + 1 bucata VX 100 de 36 pozitii gratis).

Campania se desfasoara in principalele cotidiene centrale: Libertatea, Evenimentul Zilei si Pro Sport la care se adauga si cel mai citit ghid tv , Pro Tv Magazin, pe Kiss Fm si Star Fm si alte 23 de statii radio locale din marile orase, dar si actiuni de spread de fluturasi in cele mai mari orase din tara, Bucuresti, Timisoara, Cluj, Constanta si Brasov.

“Incepand cu luna mai am demarat o campanie promotionala adresata consumatorilor finali si proprietarilor de magazine foto prin care oferim gratuit un film Konica-Minolta VX 100/36 pentru orice film Konica-Minolta cu 36 de pozitii achizitionat in acesta perioada. Rezultatele nu au intarziat sa apara iar vanzarile efectiv s-au dublat fata aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta evolutie nu poate decat sa ne bucure si speram ca pana la finele lunii septembrie sa reusim sa atingem pragul de 1,4 milioane filme vandute”, a declarat Radu Curocikin, Brand Manager Foto Trade Romania Ltd.

Dan Cirstea, Managing Partner al agentiei United Communications, de altfel si strategic planner-ul echipei care a dezvoltat promotia pentru clientul Konica, a declarat: „Sunt convins ca vanzarile vor creste in continuare iar rezultatele finale vor fi cele pe care le dorim”. Din echipa United Commnuncations au mai facut parte Tudor Jelescu – Director de creatie si Ema Ionescu – Account Manager / Copywriter.

Despre united

United Communications este o agentie de publicitate full-service si independenta care si-a inceput activitatea pe piata de publicitate din Romania in anul 2000. Printre clientii agentiei United Communications se numara: Medicover, Jacuzzi, Konica, Vocal, Aedificia, Marriott, International House.
Razvan Durlan
PR Account Manager
United Communications
12 V. Streinu Entr. #3, Buc.
T/F +40 21 252 47 04

razvan.durlan@unitedcom.org

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/united/united-communications-si-photo-trade-dubleaza-vanzarile-de-filme-konica-minolta