Valoris, Crescendo si Microsoft eforturi comune pentru bugete IT de criza

BUCURESTI - 21 iunie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Casa de solutii Crescendo a ales Valoris Center ca partener pentru campania de prezentare a solutiilor Microsoft Romania din portofoliu. Campania de Telemarketing initiata de Microsoft si Crescendo are ca scop popularizarea solutiilor necesare oricarei organizatii pentru a-si atinge obiectivele de business, si ofera posibilitatea testarii gratuite a suitei de aplicatii Microsoft: Microsoft Exchange pentru e-mail, Microsoft Office Communication Server & Live Meeting pentru mesagerie instantanee si conferinte online, Microsoft SharePoint pentru gestionarea fluxului informational si colaborare in partajarea documentelor si Microsoft CRM pentru a avea o imagine completa asupra interactiunilor cu clientii.

Astfel, prin intermediul solutiilor oferite companiile isi pot unifica tot ceea ce inseamna comunicatii, pot spori productivitatea prin mesaje vocale, e-mail-uri si video conferinte; iar prin solutiile integrate de business, Microsoft Dynamics CRM si Share Point, se poate optimiza activitatea, indiferent de dimensiunea sau specificul organizatiei.

Campania de telemarketing este sustinuta de specialistii Casei de solutii Crescendo care asigura configurarea userilor, iar testarea se face online pe serverele Microsoft. Prin intermediul Valoris Center, clientii pot opta pentru testarea uneia sau mai multor solutii pentru o perioada de 30 de zile.

“Ne felicitam pentru ca am ales Valoris Center ca partener in acest proiect. Colaboram de mai multa vreme si am cladit o relatie parteneriala, bazata pe incredere. Experienta, proactivitatea si flexibilitatea sunt conditii esentiale pentru succesul unei astfel de campanii de telemarketing. Principalele beneficii vizate pe termen scurt sunt: sa oferim informatii corecte, in timp real, unui numar cat mai mare de potentiali clientisa optimizam fluxurile de informatie specifice prin externalizare la nivel operational , astfel incat sa mentinem focusul echipei noastre pe core business. Impreuna adaugam maximum de valoare, in fiecare interactiune cu potentialii clienti.” Marius Tulea, General Manager Casa de solutii Crescendo.

“Cel mai important lucru pentru noi este sa intelegem repede si exact asteptarile clientului astfel incat sa ne organizam eficient pentru a raspunde cerintelor sale. Campania initiata de Crescendo si Microsoft este cu atat mai interesanta si provocatoare, cu cat publicul tinta este unul pretentios si bine documentat. De aceea, succesul campaniei, inca de la inceputul ei, ne indreptateste sa asteptam rezultate excelente la a doua etapa a proiectului nostru, cea de generare de leaduri.” Cristina Man, director general, Valoris Center.

Despre CRESCENDO
Casa de solutii IT&C, furnizeaza aplicatii, solutii de infrastructura si servicii de integrare personalizate prin care organizatiile obtin maximum de câstig din informatiile de afaceri. Clientii Casei de solutii CRESCENDO economisesc efort si resurse, pentru ca gasesc sub acelasi acoperis punctul unic de contact pentru implementarea de noi solutii IT&C si pentru integrarea lor cu cele existente. Prin parteneriatele cu lideri mondiali din industria IT&C, clientii Casei de solutii CRESCENDO beneficiaza de solutii moderne, validate la nivel international.

Despre VALORIS
Valoris Center este o companie cu capital 100% romanesc, care ofera servicii profesionale de call center. Construim si dezvoltam servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center (Inbound si Outbound). Experienta dovedita, serviciile de calitate, responsabilitatea si profesionalismul sunt atuurile noastre. Principala preocupare este clientul, iar rezultatele pe care le aducem sunt: optimizarea costurilor, cresterea vanzarilor, marketing de calitate, customer care, customer loyalty etc.

Despre Valoris Center

Printre clientii Valoris se numara:
Romtelecom, Unicredit Leasing Corporation IFN SA, Business Magazin, Porsche Finance Group Romania, Ziarul Financiar, Kyocera, Avia Motors, Continental Hotels, FinGroup, EximBank, Fortis Bank, BRD, Hyunday, Green City, Microarea, Legalis (Editura CH Beck), Rentrop & Straton, Mladinska, etc.

Pentru mai multe detalii:
Silvia Iordache
Marketing Analyst
Office: +40 21.529.99.29
Fax : +40 21.255.00.03
E-mail: silvia.iordache@valoris.ro

silvia.iordache@valoris.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/valoris-center/valoris-crescendo-si-microsoft-eforturi-comune-pentru-bugete-it-de-criza