-
BUCURESTI - 15 decembrie 2009
La un an şi jumătate de la introducerea la nivel naţional al sistemului de etichetare nutriţională bazat pe Cantitatea Zilnică Estimată (CZE) cele mai importante companii din industria alimentară din România, sub umbrela Romalimenta – Coca-Cola, Kraft Foods România, Mars România, Nestle România, Star Foods o companie a PepsiCo şi Unilever South Central Europe – continuă campania de educare a consumatorilor cu scopul de a-i ajuta să înţeleagă informaţiile oferite de etichetarea bazată pe CZE. Cantitatea Zilnică Estimată reprezintă cantitatea aproximativă de kilocalorii şi macronutrienţi pentru un adult cu greutate medie calculate pe baza unei alimentaţii de 2000 kcal. Necesităţile individuale pot varia în funcţie de vârstă, gen, efort fizic, etc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 octombrie 2009
WizSalary a depăşit pragul de jumătate de milion de salariaţi procesaţi lunar prin aplicaţia sa, confirmând astfel statutul de cel mai mare furnizor de soluţii software de salarizare pe criteriul numărului de salarii gestionate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 august 2009
Pentru a avea un stil de viaţă sănătos, bucureştenii sunt invitaţi duminică, 16 iulie, începând cu ora 18:00, în Parcul Kiseleff din capitală, la o seară de „Tango „La şosea” pentru fiecare”. Amatori sau profesionişti, toţi cei care vor să înveţe primii paşi de tango argentinian, să danseze sau pur şi simplu să se bucure de o seară de tango în aer liber sunt aşteptaţi în foişorul din Parcul Kiseleff până la ora 22:00. Invitaţi speciali vor fi 6 instructori de tango argentinian alături de care se vor afla şi alţi membrii ai şcolii de tango TangoTangent.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 iulie 2009
Rezultatele acţiunii „Lanţul Culorilor”, parte din prima fază a „Programului pentru un stil de viaţă sănătos”, arată că aproape 40% dintre români încearcă să aibă un stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată şi mişcare în fiecare zi. Studiul „culorilor” a fost realizat în perioada 23 iunie - 13 iulie 2009, pe un eşantion de 13.000 de persoane şi şi-a propus să-i ajute pe români să conştientizeze ce stil de viaţă au, prin rolul pe care îl joacă alimentaţia echilibrată şi activitatea fizică în viaţa lor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 iunie 2009
Bucureşti, 23 iunie 2009 – Primele panglici colorate din „Lanţul Culorilor” au fost legate astăzi de cei patru stâlpi montaţi în Parcul din Piaţa Unirii din Bucureşti. Trecătorii au fost invitaţi să aleagă panglica care se potriveşte stilului lor de viaţă şi să o prindă de stâlpul corespunzător culorii alese.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 martie 2009
Berea prietenilor, cu o notorietate de marcă ce depăşeste 90% în rândul consumatorilor de bere, aduce cea mai spectaculoasă schimbare de pe piaţa de profil: noul Bergenbier.
Într-o lume în care predomină schimbările, iar cerinţele devin din ce în ce mai exigente, Bergenbier rămâne loial consumatorului său şi evoluează pentru a veni în întâmpinarea noilor sale dorinţe: o imagine modernă, proaspătă şi tinerească:
- noua etichetă cu logo vertical, în culori noi şi cu o grafică modernă
- o nouă sticlă, acum verde, care urmăreşte ultimele tendinţe în ambalajele pentru bere şi denotă calitatea şi prospeţimea produsului
- folia de aluminiu care îmbracă partea superioară a sticlei de 0,5 L, oferind astfel o protecţie suplimentară produsului. Bergenbier este singura marcă de bere din segmentul mainstream cu folie protectoare de aluminiu pentru a oferi consumatorului o calitate fără compromisuri, până în cel mai mic detaliu
comunicatul de presa