9 sfaturi de la Tipografia Tipocar despre promotii si pliantele publicitare

Carei - 12 decembrie 2013

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Iti doresti o metoda cat mai eficienta pentru a-ti promova produsele? Cu siguranta, nu exista o singura metoda universal valabila, care aplicata sa dea rezultatul scontat pentru toate cazurile. Pentru un succes rasunator trebuie sa ai un plan bine pus la punct, eventual sa iei legatura cu o firma de specialitate, care sa te ghideze, pas cu pas, pe drumul succesului. O astfel de companie este si Tipografia Tipocar din Satu Mare, care de mai bine de 10 ani ofera tuturor celor care-i cer ajutorul o multime de posibilitati de promovare dintre care trebuie, in mod obligatoriu, sa amintim de pliantele publicitare.

9 sfaturi de la Tipografia Tipocar despre promotii si pliantele publicitare

Top 9 sfaturi utile de la Tipografia Tipocar

Felul in care tu iti prezinti compania si afacerea in fata clientilor tai se va reflecta direct proportional si asupra bugetului tau. Daca tu reusesti sa inclini balanta in favoarea ta si convingi lumea sa cumpere, iar daca oferi si calitate, atunci ti-ai atins scopul si ai castigat clientii de partea ta. Insa, pentru reusita, trebuie sa te bazezi, in primul rand, pe o strategie puternica si pe o echipa, care sa-ti stea alaturi si sa munciti cot la cot.

Dupa ce ti-ai ales echipa, care fie vorba intre noi nu poate fi mai potrivita decat Tipografia Tipocar, stabileste-ti traseul si lasa imaginatia sa se desfasoare. In acest sens, Tipografia Tipocar are o sugestie pentru tine: pliantele publicitare. Scoate pe piata o promotie pentru cel mai nou produs al tau si promoveaza-l cu ajutorul pliantelor publicitare.

Ca sa nu dai gres, ia aminte la urmatoarele sfaturi:

- O promotie presupune o reducere temporara de preturi, ceea ce va face ca vanzarile sa explodeze;

- Daca faci scaderi dese de pret, in diverse campanii promotionale, in acest caz iti vor scadea si vanzarile;

- Daca oferi mult prea des scaderi promotionale de pret, pretul de referinta a produsului pe care tu vrei sa-l promovezi se va schimba in mintea consumatorilor, acestia obisnuindu-se cu varianta mai ieftina;

- Daca-ti promovezi promotia printr-o metoda cum sunt si pliantele publicitare, atunci trebuie sa te astepti la o crestere a vanzarilor;

- Promotiile stimuleaza entuziasmul cumparatorului si ii dau aripi sa cumpere cat mai mult;

- Cumparatorii deja existenti sunt fidelizati in acest mod ingenios;

- Fie ca este vorba despre o marca nou lansata sau despre una deja “matura”, o promotie bine gandita va revigora vanzarile;

- Cu cat un produs devine mai cunoscut, cu atat acesta nu mai este dispus sa scada din pret, insa tu-ti doresti sa introduci pe piata un produs nou si trebuie sa abordezi si metoda promotiilor;

- Promotiile iti sustin campania publicitara.

Pliantele publicitare de la Tipografia Tipocar

Si cum poti oare sa instiintezi mai bine publicul larg de aparitia unui nou produs pe piata si de promotia pe care o faci daca nu prin pliantele publicitare?

Pliantele sunt un mod eficient de a informa publicul si este important sa te bazezi pe expresivitatea acestora. Un pliant bun trebuie sa atraga vizual, dar sa contina si toate informatiile necesare, car mai concis si cat mai usor de inteles. Nu uita sa lasi si toate datele de contact si magazinele sau locatia unde clientii se pot deplasa pentru a beneficia de noua promotie lansata.

Si pentru ca ai nevoie de ajutor in tiparirea pliantelor, Tipografia Tipocar iti sta la dispozitie cu pliante tiparite pe hartie offset sau pe carton dublu, varianta lucioasa sau mata. Dimensiunea recomandata este un A4 sau un A3, insa depinde foarte mult de preferintele si nevoile tale. Apeleaza cu incredere la Tipografia Tipocar, iar promotia ta va fi 100% personalizata.

Contact:

Sediu: Carei, Str. Doina, Nr 1, Judetul Satu Mare

Tel./Fax: 0261- 861.250

Mobil: 0745.385.852 / 0745.205.900

E-mail: tipocar_sm@clicknet.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zoom-biz/9-sfaturi-de-la-tipografia-tipocar-despre-promotii-si-pliantele-publicitare