Kaufland la Hunedoara!

BUCURESTI - 13 iulie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Una dintre cele mai mari şi expansive societăţi de comerţ cu amănuntul din Europa, Kaufland, vine şi în Hunedoara! Cel de-al zecelea hipermarket Kaufland se deschide în data de 13 iulie.

Investiţia din Hunedoara se ridică la aproximativ 7,5 milioane de Euro.
Pe terenul de 16.400 de metri pătraţi a fost ridicat magazinul Kaufland, pe o suprafaţă de 5.445 de metri pătraţi şi o parcare pentru clienţi de 250 de locuri.

Intrarea Kaufland pe piaţa româneasca a avut loc pe 13 octombrie, prin deschiderea primului hipermarket în Bucureşti, în zona Bucur Obor. În 24 noiembrie a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Kaufland în Râmnicu Vâlcea şi a urmat al treilea în 15 decembrie, la Ploieşti. Pe 2 februarie 2006, s-a deschis al patrulea hipermarket Kaufland în Alba Iulia. A urmat Timişoara, în data de 23 februarie 2006, Baia Mare în 16 martie 2006, Târgu Mureş în 11 aprilie, Galaţi în 4 mai şi Cluj în 15 iunie.

Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajaţi în întreaga Europă, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 40 de miliarde de Euro.
Concernul Kaufland este reprezentat de peste 730 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia şi România. În luna martie a acestui an a fost deschis şi în Bulgaria primul magazin Kaufland.

Până în prezent, investiţia totală în ţara noastră a ajuns la aproximativ 200 de milioane de Euro.
Kaufland România a creat până în momentul actual aproximativ 2.650 de noi locuri de muncă, la sediul central, în magazinele din Bucureşti, Râmnicu Vâlcea, Ploieşti, Alba Iulia, Timişoara, Baia Mare, Târgu Mureş, Galaţi, Cluj şi Hunedoara, precum şi la noul depozit central situat în Parcul Industrial Ploieşti.

Kaufland se ghidează după principiul “totul sub acelaşi acoperiş”, oferind produse variate, care acoperă tot necesarul zilnic.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, până la produse oferite de producătorii regionali şi produse de marcă.

Un punct forte pentru Kaufland îl reprezintă departamentul de produse proaspete: Kaufland garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea absolută, la preţuri mici, pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate, până la legume şi fructe.

În afară de oferta bogată de alimente, Kaufland oferă produse atractive la preţuri convenabile din domeniile menaj, sticlărie, porţelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.

Departamentul legume şi fructe
Un punct deosebit de atracţie este departamentul de legume şi fructe. Aici este oferită în orice anotimp o gamă largă de fructe şi legume din ţară, articole de sezon, dar şi produse exotice din ţări îndepărtate.

Departamentul de produse proaspete cu servire asistată
Cuprinde peste 500 de articole din România, inclusiv specialităţi regionale la preţuri foarte mici. Acest departament este completat cu un raion de lactate, de unde clienţii pot cumpăra specialităţi româneşti şi internaţionale.

Brutăria
Brutăria proprie cu preţuri reduse oferă la orice oră pâine, baghete şi chifle, dar şi specialităţi. Clienţii se pot servi singuri şi primesc produse proaspete, pentru că ele se coc în magazin de mai multe ori pe zi.

Non-Food
Pe lângă oferta variată de produse alimentare, Kaufland oferă şi articole atractive pentru casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon, la preţuri avantajoase, precum şi oferte speciale care se schimbă săptămânal.




Preţ, calitate, servicii şi program zilnic
Succesul magazinelor Kaufland se bazează pe o politică de preţuri foarte severă. Nu numai preţurile cele mai avantajoase fac magazinul Kaufland atât de atractiv. Deosebita amabilitate a angajaţilor, precum şi multiplele garanţii şi servicii arată că la Kaufland se pune accentul foarte mult pe satisfacţia clientului.
O demonstrează şi programul stabilit în avantajul clienţilor – Kaufland este deschis de luni până sâmbtătă, de la ora 7.30 la ora 22.00, iar duminica de la ora 07.30 la ora 20.00.

Facilităţi pentru clienţi
Kaufland pune la dispoziţia clienţilor săi o clădire modernă, construită după toate standardele actuale, care oferă condiţii optime pentru a face cumpărături. Culoarele largi şi o compartimentare clară pe sortimente facilitează orientarea rapidă.

Concesionari
Următorii întreprinzători puternici rotunjesc oferta Kaufland: Domo, Sensiblu, BRD, Global Net, Romfoto, Inmedio, Comaco şi Cip Audio-Video.
Prin această varietate de domenii, Kaufland oferă toate condiţiile pentru un shopping de succes.

Protecţia mediului
Kaufland promovează păstrarea şi protecţia mediului. Eliminarea, separarea şi reciclarea deşeurilor sunt măsuri luate pentru protejarea practică a mediului. În acest sens, Kaufland foloseşte la transportul mărfurilor sisteme de ambalare returnabile.

Highligts
Grupul Kaufland ia parte regulat la competiţii europene din domeniu şi a fost deja de multe ori premiat pentru realizări deosebite şi pentru calitatea foarte bună a produselor oferite.

Kaufland
Date istorice


Grupul Kaufland se numără printre marii retaileri germani, comercializând atât articole food cât şi non food. Sediul grupului este în Neckarsulm, Germania. Istoria firmei începe în anul 1930.

1930
Josef Schwarz debutează ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimbă devenind Lidl & Schwarz KG şi firma se transformă într-un en-gross de produse alimentare. Expansiunea firmei este întreruptă de izbucnirea celui de-al doilea război mondial. După terminarea acestuia, continuă extinderea firmei.

1954
Extinderea firmei, construcţia unui sediu propriu la Heilbronn şi intrarea în lanţul de magazine A&O.

1960
Deschiderea primului depozit C+C(Cash&Carry) în Nordwürttemberg în cadrul firmei Handels- und Fruchthof Heilbronn GmbH.

1964
Se deschide primul raion de carne în Handels- und Fruchthof Heilbronn care a reprezentat startul pentru hala de carne Kaufland, cu sedii de producţie şi de distribuţie în Neckarsulm, Möckmühl (în Heilbronn), Offenburg und Unterkaka (în Zeitz în Sachsen-Anhalt).

1968
Deschiderea primului magazin la Backnang cu numele de 'Handelshof' şi cu o suprafaţă de vânzare de 1200 mp.

1972
Sediul central al firmei se mută la Neckarsulm.

1977
Deschiderea primului magazin cu auto-servire la Backnang cu numele de 'Handelshof'şi cu o suprafaţă de vânzare de 6000 mp.
Josef Schwarz moare la vârstă de 74 de ani, iar firma este condusă de fiul său, Dieter Schwarz.

1984
Deschiderea primului magazin cu auto-servire Kaufland la Neckarsulm, cu o suprafaţă totală de 15.000 mp. Numeroşi concesionari completează oferta.

1990
După reunirea Germaniei, are loc deschiderea primului magazin Kaufland în Meissen în noile landuri. În acelaşi an, se deschid magazine pentru satisfacerea necesităţilor consumatorilor în Hoyerswerda, Pirna, Freiberg, Weißenfels, Berlin-Eiche şi Senftenberg.

1994
Se deschid primele brutării în magazinele Kaufland din Dessau şi Leipzig, pentru a optimiza oferta de produse proaspete.

1998
Deschiderea primului magazin Kaufland în Cehia, în oraşul Ostrava.

2000
Deschiderea primului magazin Kaufland în Slovacia, în oraşul Poprad.

2001
În Germania de Est, Kaufland este de departe lider de piaţă. În Croaţia s-a deschis primul magazin Kaufland în Karlovac, urmează Polonia cu deschiderea primului magazin Kaufland în Stargard Szczecinski.

2002
Lanţul se extinde în continuare pe plan naţional şi internaţional.


2003
Introducerea mărcii Kaufland K-Classic. K-Classic oferă produse de calitate la preţuri convenabile de discount.

2005
Lanţul se extinde în continuare pe plan naţional şi internaţional şi aniversează 75 de ani de existenţă.
- 13.10.2005: se deschide primul hipermarket Kaufland în România, la Bucureşti, zona Bucur Obor.
- 24.11.2005: se deschide cel de-al doilea hipermarket Kaufland în Râmnicu Vâlcea.
- 15.12.2005: se deschide cel de-al treilea hipermarket în Ploieşti.

2006
- 02.02.2006: se deschide cel de-al patrulea hipermarket Kaufland la Alba Iulia.
- 23.02.2006: se deschide cel de-al cincilea hipermarket Kaufland în Timişoara
- 16.03.2006: se deschide cel de-al şaselea hipermarket Kaufland în Baia Mare
- 11.04.2006: se deschide cel de-al şaptelea hipermarket Kaufland în Târgu Mureş
- 04.05.2006: se deschide cel de-al optulea hipermarket Kaufland în Galaţi
- 15.06.2006: se deschide cel de-al nouălea hipermarket Kaufland la Cluj





Despre Zoom Zet Media

ZoomZet Media organizeaza orice fel de eveniment, incepand de la lansari de produse pana la petreceri de companie, de la cocktail-uri aniversare pana la seminarii si congrese, de la mese rotunde pana la ceremonii de decernare de premii, de la deschideri de targuri si expozitii pana la receptii, de la conferinte de presa pana la prezentari de moda.

Oana Stanoevici
Zoom Zet Media
str. Docentilor nr.6, sector 1, Bucuresti

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/zoom-zet-media/kaufland-la-hunedoara